Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Torodd Kinn

[#70582] Eidsvoll: Katrine Embretsdtr. f. 1803

Recommended Posts

Gjest Torodd Kinn

Som oppfølging til innlegg 70273 Lenke av Carrol Press:Kjenner nokon til Katrine Embretsdtr. (Ingebriktsdtr.), som skal vere fødd i Eidsvoll prestegjeld i 1803?Kyrkjebøkene er tapte i brann, men kanskje nokon har bygdebøkene?Faren til Katrine skal ha heitt Embret Olsen. I FT1801 er det ein gift Embreth Olsen på Myhrer Søndre og to ungkarar med det namnet, på Berger Søndre og Baadshoug.Kan nokon hjelpe meg med å hjelpe Carrol vidare?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ola Ljødal

Ole Engebretsen Baadshaug hadde en sønn, Engebret, født 1780.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

Ok, då veit vi kven den eine ungkaren i 1801 var. Men var han faren til Katrine?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Tonby

Ved lysningen i Aker står det at hun er konfimert i Ullensaker i 1821. Det må være hun som blir konfirmert som Cathrine Baarli nr 11 Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

Ja, det stemmer nok. Eg klarte ikkje å tyde stadnamnet i presteboka, men her i klokkarboka står det klart Baarlie. Og Bårli er i Eidsvoll, ikkje Ullensaker. Det tyder på at foreldra har budd på Bårli.Men kva står det i feltet for foreldre/husbond? 'hos Fru Leganger'?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Tonby

Ja det står hos fru Leganger. Kikket litt i inntektskatten for Eidsvoll 1810. På Bårli bor Embret Jacobsen og det bor en Embret Olsen på Myrher.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

Eg prøver å heve denne opp igjen :)Kjenner nokon opphavet til Katrine Embretsdotter?Ho skal vere fødd i Eidsvoll i 1803, far: Ingebrikt (Embret) Olsen.Denne opplysninga kjem frå lysing og ekteskap i Aker i 1828. Der vert det òg sagt at ho vart konfirmert i Ullensaker i 1821.Vi finn ein konfirmant Katrine Bårli i Ullensaker i 1821. Då er ho 'hos fru Leganger'. Om det er rett Katrine, har familien vore knytt til Bårli i Eidsvoll i åra rundt eller før 1820.Kan nokon hjelpe meg med å hjelpe Carrol Press i leitinga hennar?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Trond Øivindsson Lunde

Det var skifte etter Ola Embretsson 14.12.1810-24.01.1812. Sønnen Embret var da i tjeneste på Hjera. Ingen spor til Katrine ut fra det.Embret Olsson på Neristun av Sø-Myrer hadde ingen datter Katrine i følge Eidsvoll bygds historie II, 2. del, side 29Tjeneren på Sø-Berget i 1801 kjenner jeg ikke til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

Takk, Trond!Det snevrar iallfall inn lista av kandidatar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.