Gjest Bjarte Breistein #1 Skrevet Juli 1, 2009 Hvilken kirkebok dekker Lisleby i 1913? Det gjelder Maren Helene Mariussen f.27.nov. 1913. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Gjest Remi Pedersen #2 Skrevet Juli 1, 2009 Dersom der er Lisleby i dagens Fredrikstad du tenker på, så skulle det vel bli Glemmen sine kirkebøker. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Gjest Bjarte Breistein #3 Skrevet Juli 1, 2009 Takk for svar, men i Glemmen finner jeg døpte bare frem til 1911. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Gjest Karl Johnny Sommer #4 Skrevet Juli 1, 2009 Hei Bjarte - Glemmen kirke brant ned til grunnen i 1944.Nevnte kirkebok var antageligvis en av de som gikk med i brannen.Tittet etter Maren helena under konfirmasjon,i det aktuelle tidsrom,men dette gikk nok også med i brannen.Hilsen Karl Sommer Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Gjest Bjarte Breistein #5 Skrevet Juli 1, 2009 Takk for oppklarende svar. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Gjest Solveig Hanssen #6 Skrevet Juli 1, 2009 Hei!I tema 50525 (fra 2007) etterlyses samme kirkebøker. Se på innlegg nr 7. [url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=kyrkje&temanr=50525&sok=glemmen&nr=1&antinnlegg=10&startnr=&antall=&spraak=#anker>LenkeEn mail til Glemmen menighet kan være verdt et forsøk. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Gjest Karl Johnny Sommer #7 Skrevet Juli 1, 2009 Hei Bjarte - Hva er det du søker etter?Er det foreldrene,eventuelt besteforeldrene? Hilsen Karl Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Gjest Bjarte Breistein #8 Skrevet Juli 1, 2009 Solveig. Da prøver jeg Glemmen Menighet hviss ikke får jeg ha tolmodighet.Takk for hjelpen og tipsene. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider