Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Jan Søstuen

[#71134] Even Kristoffersen f. 16.desember 1809 på Biri

Recommended Posts

Gjest Bjørg Hukkelberg

Finner en vielse i Biri 30.09.1837,med disse navnaLenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørg Hukkelberg

Lenka blei ikkje rett.Men jeg skrev bare inn brudgoms navn og søkte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørg Hukkelberg

Dette ekteparet får mange barn fra 1838 og framover,deriblant de som står i ft 1865

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Egil Russøy

Tar for ordensskuld med giftemålet i kirkeboka 1837 nr. 23 Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9297&idx_id=9297&uid=ny&idx_side=-160>Lenke Permanent bildelenke: LenkeFar er då Christopher Olsen.Eg les gardsnamnet i konfirmasjonen til 'Stue' og eit eller anna. I FT 1801 finnes det ein gard på Biri som heiter Stue, og her bur det ein kar som heiter Christopher Olsen 40 år. Han er gift med Ragnil Monsdtr. 40 år. Dei har då fire barn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mette Fausko

Gå inn på Gjøvik og Toten slektshistorielag side, der kan du søke i en stor base. Tror morens navn var,Mari Ansteinsdatter.Bosted er Stuve-eie. Mvh.Mette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Søstuen

Tusen takk alle sammen. Har også kommet meg inn på og brukt Gjøvik og Toten slektshistorielag sin side. Mye bra informasjon og enkelt å søke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.