Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Signe Marie Solheim

[#71261] Christopher Christophersen f 1826 på Askøy

Recommended Posts

Det er mulig jeg gir opp litt for lett her, men jeg trenger hjelp til å finne ut hvor det ble av Christopher Christophersen. Han er født 6. nov 1826 i N Hetlevik på Askøy. Foreldre: Christopher Pedersen og Elen Maria Olausdatter. Christopher ble konfirmert i Askøy 19. sep 1841. Og etter det er jeg ikke i stand til å finne ham...Mvh Signe Marie Solheim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Har du sjekket døde ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg har sjekket døde i Askøy og Bergen prøvd et søk i alle baser - uten å finne ham.. Jeg finner en i fengsel i Bergen Lenke, men tror ikke det er ham. Mvh Signe Marie Solheim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må visst utvide etterlysningen til også å gjelde hans bror, Jens Salamon Christophersen f 15. des 1828.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg leser kirkebøker og fant Christopher Christophersen (f i Hetlevik), utflyttet fra Lille Damsgård til Sund i 1847/49. Mvh Signe Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.