Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Aud Sandbu

[#71480] Fantefortegnelsen 1845 og 1862

Recommended Posts

Gjest Aud Sandbu

Noen som vet om disse finnes skannet på Internet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tore Johansen

Søk på 'fant' i databasevelgeren her så finner du ihvertfall 1845, om enn ikke i skannet originalverson. Du finn mye annet og, relatert til 'fant'

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aud Sandbu

Takk for innspill Tore, men jeg finner fortsatt ikke fantefortegnelsene. LOR hadde den på sin hjemmeside, men den er tatt vekk der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aud Sandbu

Takk skal du ha, Gro Berit! Og jeg fant faktisk den personen jeg håpet å finne der. Glimrende!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Helmin Kvennodd

HeiDet finnes også et annet sted der det er lagt ut da også Fortsatt beretning 1859 på www.lor.noMvh.Inger Kvennodd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aud Sandbu

Takk for innspill, Inger!Nå føler jeg meg skikkelig dum, jeg er ikke i stand til å finne denne beretningen fra 1859 på LOR.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gro Berit Sternang

Du er ikke alene om ikke å finne den. Kan Helmin lage en lenke tro?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aase R Sæther

Ei litt meir varig lenke til 1845 på Digitalarkivet Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aud Sandbu

Godt å høre, Gro Berit. Håper Helmin eller Inger ser dette og hjelper oss.Fint med den lenka, Aase, for dei som ikkje er heilt fortrulege med å søkje seg fram sjølve.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Helmin Kvennodd

Hei igjenDet har desverre skjedd noe med omlegging av ny hjemmeside. Har snakket med de ansvarlige for dette arbeidet og de lover at dette skal være på plass i nær fremtid. Da under temaet Slekstforskning. Beklager dette, men når jeg la ut opplysningen var jeg ikke klar over at Fantefortegnelsene ikke var kommet på plass på den nye hjemmesiden.Mvh. Inger Kvennodd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aud Sandbu

Takk for at du pekte på dette overfor rette vedkommende, Inger! Og kjempeflott at Fantefortegnelsene legges ut igjen på den nye hjemmesiden til LOR.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Lise Hovdal

Flytter opp denne igjen for å legge ut lenke i annen debatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.