Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#71525] Tyde kirkebok

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Jørgen Lundgaard 1900 [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=9&filnamn=f00501&gardpostnr=276&personpostnr=3197&merk=3197#ovre>Lenke og dette er vel også han i 1900 Lenke og her står det at han er fra Fåberg.Her er vel Karen Lundgård som var fadder i 1910

Gjest Berit Knudsen

Fadder Anette Lundgaard kan være Agnete Lundgaard. I Lillehammer kjøpstad ble det konfirmert en Olaf Lundgaard f.1867 og Johanne Sofie Lundgaard f.1871. Foreldrene deres er kjøpmann Ole Lundgaard og Agnete Johannedt.Jeg fant også konf. til en Jørgen Andreas Lundgaard, men som du ser så er det strøket over, og jeg vet ikke hvorfor. Muligens står han inført i en annen kirke. Lenke

Gjest Berit Knudsen

Fadder Anette Lundgaard kan være Agnete Lundgaard. I Lillehammer kjøpstad ble det konfirmert en Olaf Lundgaard f.1867 og Johanne Sofie Lundgaard f.1871. Foreldrene deres er kjøpmann Ole Lundgaard og Agnete Johannedt.Jeg fant også konf. til en Jørgen Andreas Lundgaard, men som du ser så er det strøket over, og jeg vet ikke hvorfor. Muligens står han inført i en annen kirke. Lenke

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.