Gå til innhold
Arkivverket

[#71776] Lisabeth Svinnes Fredriksdatter fra TIngvoll født 1873


Gjest Mona Thomassen
 Del

Recommended Posts

Gjest Mona Thomassen

Søker min oldemor Lisabeth sine aner på morsida.Lisabeth var født på Tingvoll i 1873 og hadde muligens i hvertfall to søsken.Hun var gift med min oldefar Lars Einarson Stølen, hun døde i barsel da min morfar var ca 9 år. Hennes far var Fredrik Johannessen Svinnes en etterkommer av Kornett Rasmus Brandt. Og jeg tror hennes mor var ei Anne Olsdatter men det er også alt. Kanskje noen har noe mer på Lisabeth sin morside.Mvh Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Mona Thomassen

Hei!Lisabet Fredriksdatter født 1873, hennes far Fredrik Johannessen Svinnes? født i Stangvik 1834, moren heter muligens Anne Olsdatter født på Tingvoll 1840. Fredrik hadde også dattera Marie med en annen mor skrives det. Lisabet sin mor Anne Olsdatter sine foreldre var Ole Christensen Gjuul født 1799 og Elisabet Olsdatter født 1802, men så er det stopp. Er jeg på rett vei ?Hilsen Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest mona thomassen

Hei! Johannes (Brækken)Brandt født 1784 i Folldal, Hedmark døde i Stangvik ca 1838 i Sunndal, gifta seg med ei Marit Eriksdatter som jeg leter etter forfedrene til. Kan noen hjelpe meg videre?Hilsen Mona Thomassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mona thomassen

Her kommer enda mer jeg trenger hjelp til. Johannes (Brækken) Brandt sin sønn Fredrik Johannesen født 1834 Surnadal gifta seg med Ane olsdatter født 1844 Tingvoll, Nordmøre og hennes fordre trur jeg er Ole Gjuul og Lisabet Olsdatter mer vet jeg ikke om dem, hadde vært spennende og kommet videre.Hilsen Mona Thomassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.