Gå til innhold
Arkivverket

[#71832] Rikka Josephine Helgesdtr Holme f. 1872. Død i Kristiansund?


Gjest Egil Russøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Hillersøy

Hei igjen! iflg. lenka i (26) var Helge gift, med bupel Botten i Valsøyfjorden (nesten på grensa til Sør-Trøndelag), då han døydde.Han vart kanskje gift med ei frå Valsøyfjorden og flytta dit?Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Her er vielsen til Helge Andersen Holme og Marit Ivarsdatter Drøpping: Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Kristiansund i Kristiansund, Ministerialbok nr. 6d (1905-1917), Ekteviede 1910, side 56. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=17152&idx_id=17152&uid=ny&idx_side=-60>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Tar med dåpen til Marit Iversdatter Drøpping i 1867, se nr. 13: Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Stangvik i Stangvik, Ministerialbok nr. 592A05 (1865-1878), Fødte og døpte 1867, side 12. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6446&idx_id=6446&uid=ny&idx_side=-12>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Endeleg tilbake etter ein lang dag. Her har det skjedd mykje. Flott at de er engasjerte.Nr. 28: Fint at du fann ho, Kirsti. Då stemte det nok ikkje at ho var 11 månader i august 1905. (Eg blei lurt til å søke etter døypte om hausten, men bra at du ikkje lot deg lure). Det er litt vanskeleg å tyde fadrane i farten, men det er i alle fall ingen av dei som eg leitar etter, så vidt eg kan sjå.Flott med informasjonen om Helge Holme vidare.Eg har nett vore i kontakt med ein representant for Furstslekta og fått god informasjon om Rikke og Daniel Andreas. Skal ta ein kortversjon av det her: Det fekk ikkje fleire barn enn dei to som er funne. Dei blei værande i Norge. Daniel Andreas døde i 1918 og Rikka i 1957. Dei budde då i Åmot i Modum.Torbjørn: Sidan eg tok opp Kristina Wiese i denne linken, så kan eg godt avslutte hennar historie (Du har det vel kanskje allerede) Ho døde som enkefru Kristin Wiese i Eidsvoll 24. april 1908. Ho budde då kanskje hos broren Lars? Ut frå dette ser det ut som ho ikkje blei gift att. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5838&idx_id=5838&uid=ny&idx_side=-258>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Takker for det, Egil!Har eit par spørsmål med ein gong:Veit du når Helge Oluf (Olaf Helge?) Helgeson Holme døydde?Kva vart vidare skjebne til Daniel, son til Elen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Dessverre ikkje så mykje eg har om Helge Oluf. Busatt i Råde i 1900, men det har du vel. Det går sikkert an å finne meir.Eg ser at i forhold til Daniel, så har eg berre kort registrert: Busatt Hafslund? gift med Ragnhild?, far til Dagny og Borgny (tvillingar)? sjekk ut.Det er ei stund sidan sist eg hadde for meg barna til Helge og Elen Oline (m.fl. får vi vel sei). Eg kom aldri så langt at eg fekk sjekka ut meir om Daniel, men Hafslund kan være vert å sjekke ut.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

gløymte å skrive at Daniel er på Rød i Tune i 1900, men det veit du vel. Det må difor være etter 1900 han evt. har flytta til Hafslund.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Ny jente i 1914 (nr. 13). Hugsar ikkje kva som har stått i dei forrige, men her er Borghild oppgitt med pikenamn Langengen eller noko sånt. Vigselsdato er oppgitt til 12. jan. 1905? i Sarpsborg. Fadrar for denne jenta er broren Nils Holme og Sofie Holme (kven er ho? Kan ikkje hugse å ha sett det namnet. Nils var gift med Kristine Sofie Kristensen, kan det være ho?)mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Dette blei jo litt interessant for meg også. Trur eg melder meg på igjen. Eg var tenkt å ta igjen Helge Oluf og Daniel seinare, men no kanskje vi skal få dei på plass alle når vi først er i gang. Eg vil nok tru at Helge Oluf også framleis er i området rundt Sarpsborg.Nils har eg registrert gift med Kristine Sofie Kristensen f. 1873. Eg har to barn, Erling Oliver f. Råde 1903 og Helge Anders f. 1905. (Eg ser no at ved dåpen til Helge Anders er mora oppgitt som Sofie Kristensen, så då er det nok ho som var fadder ovanfor) Eg veit ikkje kor grundig eg lette då eg fann desse sist, så eg er usikker på om det var fleire barn. Eg ser at eg har registrert at eg ikkje har funne desse to konfirmert i Råde.Julius trur eg at eg har kontroll på.Førebels får det være nok for i kveld. Vi begynner jo også å nærme oss det som kan være nolevande personar i forhold til etterkommarar etter Daniel.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Takk for hjelp, Egil.Iflg. gravminner i Norge: 944527 Helge Andreas Holme 2304 1909 1905 1959 2505 1959 m 06 13 08 St. Olav Sarpsborg SarpsborgKanskje fødselsåret er feil her, men dødsdato er truleg rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.