Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#72281] Kinn, Døypte 1785-1821, reigster

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

Tips til dei som leitar etter døypte i Kinn 1785-1821:For dei som ikkje er oppmerksom på det har presten Rennord laga eit register over alle døypte i Kinn 1785-1821 med sidetilvisning på sidene 357 - 363 i Ministerialboka for Kinn.Dette er veldig nyttig for dei som leitar etter døypte då det fram til 1812-13 er krevande å lese.-Harald.

Gjest Eva Tomter

Jeg forsøker å finne Jøe Hendrichsdatter iflg folketelling født 1800 i Kinn. Men jeg finner hverken henne eller det registeret til Rennord. Hvilken bok er det i ? Finner det ikke i Ministrialbok 1785-1821, eller noen av Kinnbøkene. Jeg er kanskje flink til å lete, men dårlig til å finne?

Gjest Harald L. Bakke

Her har du reisteret over Døypte i Kinn 1785- 1821 ordna i kolonner for kvar forbokstav, men dei døypte står ikkje i alfabetisk rekkefølge. Jøe kan du kansje finne under Jøde eller Gjøde. (eg har ikkje sett etter) Lenke

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.