Gå til innhold
Arkivverket

[#72791] kaptein Gunder Holgersen Kofoed (1696 - 1778)

Gjest Liv Aasa Holm
 Del

Recommended Posts

Gjest Finn Oldervik

Per Nermo (190)Dette vert ei lita avsporing, men Per stilte meg eit spørsmål vedrørande lensmann Christen Søfrensson Halse som døypte sonen sin for Richard. Eg uttrykte meg noko unøyaktig vedrørande dette. Det rette skulle vera den einaste sonen, ikkje den eldste sonen. Resten av spørsmålet trur eg vart drøfta i debatten om Gjertrud Hagerup ( Lenke) og ut over det har eg ikkje noko meir utfyllande å koma med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Michael Moum

Innlegg 128 nevnes at Dorothea Krey (d. 1798) som datter til Henrich Just Krey. Hva er kilden for dette? Ikke sett henne som Henrichsdatter. Da Dorothea blir nedsatt i Hamarøy kirke 12/9 1798 [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16665&idx_id=16665&uid=ny&idx_side=-136>Lenke er hennes alder oppgitt å være 66 år dvs. f. ca. 1732. I 1779 Lenke gravlegges Madame Krey (moren?) fra Skagstad i Steigen hennes alder oppgis å være 88 år dvs. f. ca. 1694.Jeg vil nok heller tro hun var en datter av Hans Krej/Krey som døde i 1752 på Inderøy NT Lenke 71 år gml. og kona Bolette. Disse navnene går igjen i Dorothea's barn. Nr 6 i oppstillingen.Hans Krej er 20 år i 1701 LenkeI skiftet etter Hans Hansen!! Krej 17/7 1752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Davidsen

Takk Michael (203). Den samme 'feilen' kom også opp på Debatt 73221 forrige uke så nå er Dorotheas slektningsforhold i Krey familien på min 'To do' liste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Aasa Holm

Litt tilbake til Mette Kristine Berg (Holger Hansens kone). Holger og Mette Kristines sønner er kalt: 1. Hans (altså farfar), 2. Fredrik (nå usikkert fødselsår) og 3. Absalon-Petter f. 1707. Da bør vel Mette Kristines far ha hett enten Fredrik eller Absalon eller ev. Petter hvis de har fulgt de vanlige oppkallingsreglene som var de samme i Danmark og i Norge. Holgers morfar het Absalon, så det navnet kan komme derfra. Men i Kofoed-slekten har jeg ikke støtt på noen Fredrik. Det pussige er at eldste datter er kalt Mette Kristine, samme som moren, men på den annen side het Holgers mor også Mette. Neste datter fikk navnet Johanna Elisabeth, kan derfor Fredrik og Johanna være foreldrene til Mette Kristine Berg? Er dette et fornuftig utgangspunkt for videre leting? Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Helle

Liv AAsa / 206Har vore innom Biblioteket og sett i Jul. Bidstrup - boka, Fredrik og Absalon er berre nemde med namn, ingen fødsel eller dødsår. Abigail-Marie er ikkje nemnd.Namneval i Vågosen, Holger og Absalon er dei mest nytta namna.Både Holger Andreas og Jonas, brukte namnet Gunhild / Gunild; kor kjem det namnet i frå?Fredrik og Johanna kan godt vera Berg-namn, kor ligg Berg?Eg har vore innom Biblioteket i Rønne på Bornholm, men der var det ingen hjelp å få. Rønne begynte td fyrst i 1735 å skriva kyrkjebøker. Ein kommentar var også at eg måtte forstå at eg var langt tilbake i tid, når eg leita etter slekt på 1600-talet.Let det seg gjera å finna Johanne Elisabet att i DK, fekk ho born og kva namneval gjorde ho?Me veit om at Mette Kristine hadde sonen Hans Christian Oldersloe. Ei lenka til Kofoed slekt [url="http://www.myerichsen.net/p30.html>http://www.myerichsen.net/p30.htmlSlekter fra Averøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Helle

Finn / 182Fint om du har forslag på skriftlege litteratur /kjelder / ætte-bøker som du kan anbefala mtp Flach-ætta og Hagerup-slekta? Slik at eg kan gå på Biblioteket og låna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Helle

Finn /160Eg har funne ein link til Aspa-ætta. Den 'tråden' går gjennom Ales Pedersdtr. Aresvik f. 1797 gm Holger Absalonsen Vaagos.Ales Rasmusdtr. Klætten g. 1765 m. Jakob P. Aresvik.Alet Rasmusdtr. Kvisvik g.m. Jon E. Klætten, mor til Alet, Margrethe Audunsdtr. av Aspen-ætta (kjelde: Halsaboka Bind IV, s. 470.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Ann (208/209)Har vore ute og reist eit par dagar og slik vore utan internettsamband.Når det gjeld litteratur vedrørande Falch- eller Falk-ætta, så veit eg ikkje om eg kan hjelpa deg særleg. Det har vore nokre artiklar i Norsk Slektshistorisk Tidsskrift gjennom tidene og dei finn du lettast ved å gå inn på nettsidene til NSF og der søkja gjennom personregisteret for NST. Det same gjeld forresten Hagerup. Eg har elles ei kjensle av at far til Gunder kunne ha noko med Løkken verk å gjera, så om du finn ei bok som omhandlar historien til dette så kan det vera at du finn eitt eller anna. Kva med ein Andreas (Anders) Richardsson Hagerup som far?Linken din til Aspa-ætta stemmer truleg. Dei aller fleste som hette Ales på Nordmøre på 16- og 17/1800-talet hadde sitt utspring i Aspaætta. Saman med Mille (Milde), så var vel dette det mest typiske kvinnenamnet i Aspa-ætta.Den første som bar dette namnet i ætta som ein kjenner til er Adaliz (Ales, Alet m.m.) Erlingsdotter f. ca 1360/1370. Ho var farmor til erkebiskop Olav Trondsson,Ivar Trondsson, erkebiskopen sin ombudsmann på Nordmøre, Arne Trondsson på Husby og kanskje fleire.Du vil finna mange debattar her på forumet som omhandlar Aspa-ætta. Nokre finn du også om Hagerup, medan Falch/Falk er det kanskje mindre med? For å finna desse debattane søkjer du i temafeltet øvst på sida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Helle

Finn/210På Slektsforskardagen, nemde eg Gunder for eit par karar på Biblioteket; dei sa at det som er heilt sikkert er at far hans heiter Anders/Andreas. Forslaget ditt til far kan godt stemma. Såg eg det namnet då eg såg gjennom Hagerup - Debatten? På andre sida så kan han vera kalla opp etter ein fadder med namnet Richard.Løkken, ligg det i Meldal? Meldal har mange, store og tunge 'Bygdebøker', kanskje det er plassen å begynna?Aspa-ætta; når eg les i bøkene for Straumsneset, så står det at ei formor heiter Margrethe Mentzdtr. von Ravensberg. (Eg har sett Debatt, at det ikkje stemmer). Eg tek det med for ei stund såg det ut til at begge mine bestemødre stamma frå Mentz von Ravensber. Når eg går bakover frå Margrethe Christophersdtr. Tønder, kjem eg også til Mentz von Ravensberg. Men her er det også usikkert om Sophie Mentzdtr. er ei av mine formødre.Har lese litt om Aspa-ætta; to Erkebiskopar frå same garden, er spesielt. Har sett i Debatten at kanskje Galtung- og Aspa-ætta hadde forbindelsar. Kanskje det er her at mine bestemødre har felles stammforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anita bakken

Hei Jeg har fulgt med i debatten om Kofoed .Vågos og Arasvik ligg rundt den fjordarmen der alle er i slekt med hverandre i visse miljø. Neraste slekt mi er fra Hestnes ,Hendset og Fuglvåg på den andre siden. Ut i fra disse slektene er det funnet flere koblinger til Aspaætta. Jeg har nå Valsøyfjordboka til låns og ser at at på Vågås sitter en av sønnesønnene til presten Christen på Aure Askill fram til 1650 og enka vidre. Han er en av mine aner via Hendsetslekta. Disse slektene er godt kjent og er spennende synes jeg. Det meste henger ihop rund Valsøyfjorden. Hilsen Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nermo

(Ann/183/209:) Jeg går ut fra at Absalon Holgersen Vågos og Ane Josvadatter Skogset var foreldre til Julianna Absalonsdotter Vågos (1865-1947), som ble g.m. Fredrik Evertsen Solskjel fra Tustna (ingen barn) ?Den Adelus som Finn nevner i #210 skulle vel i så fall bli (bl.a.) 12. tippoldemor til Julianna :Adelus ErlingsdatterTrond ToraldesonIvar Trondson AspaSunnive Ivarsdotter AspaTorstein Erikson AspaAuden Torsteinson AspaIvar Audensson AspaAuden Ivarson AspaMargrethe Audensdatter TryggeAles Rasmusdatter KvisvikRasmus Jonsen KlættenAles Rasmusdotter KlættenPeder Jacobsen AresvikAles Pedersdatter AresvikAbsalon Holgersen VågosJulianna Absalonsdotter Vågos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nermo

Jeg har også sett at noen mener det. Hvor sikkert er det etter din mening at Trond var sønn av Adalis Erlingsdotter's 1. mann Ivar og ikke av Toralde Sigurdsson ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Etter mi meining er det 100 % sikkert og det er arveloven frå den tida som gjer at eg er så sikker.Trond og Kristina kunne ikkje vera samfedre søsken, for då ville Trondssønene ha arva Kristina. Det veit vi at dei ikkje gjorde. Det var ein Bottolf Eindridesson som tok arven etter Kristina (jfr. Tolstad). Han måtte vera Kristina sitt søskenborn for søskenborn gjekk framom sammødre brorsønar, men ikkje samfedre brorsønar.Dessutan; I motsetnad til Trond Toraldsson er Trond Ivarsson nemnd i kjeldene (Aslak Bolt). Han er der nemnd både på rett stad og i det rette miljøet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nermo

Mange takk ! Jeg korrigerer nå dette i mitt register slik at Trond (far til Ivar Trondson Aspa) 'blir' sønn av Ivar og Adalis. Vet man ellers noe om denne 'Ivar' ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Nei, Ivar veit vi lite om, men eg trur det må vera mannen til den hustru Alitta (Adalis) som åtte noko i Re i Stange sokn på Hedmarken (Sjå s. 171 B i Aslak Bolts jordebok, Oslo 1997). I tilfelle måtte Ivar vera vepnar og truleg held han til ein stad på Hedmarken? Hustru Alitta må då vera identisk med den seinare Fru Adalis Erlingsdotter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Aasa Holm

En liten bemerkning til den kaptein Peder Kofoed som 29.jan 1755 giftet seg med Ernstine Leonora Susanne Lund. Jeg fant endelig tilbake til kilden for min antagelse at det var Gunde som var gift med henne. På nettsiden http://hhelseth.net/kofoed-slekt.htm står bl.a. under Holger Hansen Kofoed: Barn: (To gutter døde som små). Mette Kristine Koefoed, f. 1700, gift med kaptein Oldesloe. Johanne Elisabeth Koefoed, f. 1702, d. 1.7.1782. Gift med Jens Hansen Maastrup. Iflg. en artikkel i Romsdalsposten ( Kr.sund N) av E. Th. Christensen hadde Holger Koefoed fire sønner og to døtre. Iflg. Skogn historie ble Ernstine Elenora Sophie, datter av Peder Lund gift med en Kaptein Koefoed, sønn av Holger Koefoed. Da det ikke kunne være Hans Holgersen ei heller Fredrik eller Absalon trodde jeg et var Gunder. Men enten har denne Peder giftet seg sent, eller han er ikke sønn av Holger Hansen Kofoed. Brudens navn er jo heller ikke 100 prosent korrekt.Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nermo

(Finn/216:) Hvor plasserer du den Eindride (far til Bottolv) som altså skulle være søsken til én av foreldrene til Kristina, datter av Adelus Erlingsdatter (og Toralde Sigurdesson ?) ?Stemmer det at Kristina hadde helbroren Ivar Toraldeson (på Båhus i 1409 og i Salten i 1424) (g.m. Sigrad Alvsdatter Skaaden) ? Var det flere barn (enn disse tre nevnte) i Adelus' (to ?) ekteskap ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Per (220)Eg vil gjera framlegg om at du nyttar ein av Aspa-debattane når du stiller desse spørsmåla. Om det skulle koma fram noko nytt så vert det ikkje muleg å finna att opplysningane i denne tråden her. Den har nemleg ikkje med Aspa som søkeord.Elles var eg nett inne på det du spør om i denne debatten LenkeKan du heller stilla spørsmåla der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Helle

Liv Aasa/219Eg skal prøva å forklara slik eg trur det er med Peder.Holger Hansen Kofoed f. 1663, hadde ein bror Peder Hansen Kofoed f. 1650, han flytte til DrammenOlai Ovenstad: Kofoed, Peder f. ca 1720/22 i Norge. -Sønn av Toller. Kar. fenr. ved det danske artiloleri. Fenr. rer. ved 3. Trondhj. nasj. inf.regt. 04.09. 1745. ....Døde 09.06 1778 i Trondhjem. Gift 29.01.1755 i Trondhjems domkirke med Ernestine Eleonore Susanne Lund, f. 13.02.1736, død 24.02.1779 i Trondhjem.Eg tenkjer at sistnemnde Peder Kofoed er barnebarn av fyrstnemnde. Kan sjekka dette i Jul. Bidstrup, ein gong eg er på Biblioteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Ann/194:) Tolker jeg jeg dette riktig når jeg oppfatter det slik at enken Mette Kristine Kofoed f. 1700 (som hadde vært g.m. kaptein Oldersloe), i 1752 bodde i Skogn (med sønnen HC) hos sin stemor Sophie Oldersloe, som var ektemannens kusine ?Av kusinenes navn kan en kanskje tippe at moren til kaptein Rasmus Oldersloe het (Anne) Sophie.Noen som vet hva flg. personer het til fornavn og når de var født og død ? :1) kaptein NN Rasmussen Oldersloe, g.m. Mette Kristine Kofoed (f. 1700)2) hans farbror, kaptein Oldersloe (på Bergvinom i 1711, senere på Reitan), antakelig far til Holger Hansen Koefoed's 2. kone Sophie Oldersloe (g. etter 1716)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Ann/222:) Ja, om f. datoen for Ernestine Eleonore Susanne Lund (f. 13.02.1736) stemmer, så kan hun selvsagt ikke være datter av oberstløytnant Peder Raphaelssøn Lund f. 1675 på Eidet i Sogn, for han døde såvidt jeg vet 7 Juli 1721. Hans kone var riktignok ELEONORA SOPHIE (Petersdatter) Dreyer, som døde i Levanger i 1758, etter i mellomtiden å ha blitt g.m. oberst Hans Ogman Grøn (1687-1774) (som dennes 3. kone).Hvilke 'Peder Lund' har vi da å velge blant, tro ?Hva med oblt PRL's sønn Petter Raphael Pedersen Middelfart Lund (1706-1740) i Trondheim, g.m. Birgitte Helene Hansdatter Leth ? Disse skal ha hatt barna Petter Abraham og 'Susanne' ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.