Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Hans-Petter Falao

[#73202] Brosjyre Digitalarkivet PDF

Recommended Posts

Gjest Hans-Petter Falao

Jeg har lastet opp brosjyre Digitalarkivet. Etter å ha skrevet ut dobbeltsidig og brettet, så kommer brett nr 2 6 mm inn på tekst i kolonne 3. Tekstbredde er målt til 83 mm, 79 mm og 83 mm. Ved å øke tekstbredden på kolonne 2 til 83 mm og øke mellomrom mellom spaltene med 1 til 2 mm vil tekstene passe bedre på en ferdig brettet brosjyre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Takk for meldingen!Vi skal rette opp i henhold til forslaget!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hans-Petter Falao

Bra. Vil den nye versjonen bli klar til Slektsforskerdagen 2009?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Slektsforskerdagen kom svært raskt på oss!Vi har rukket å oppdatere brosjyren, men rakk ikke å publisere den. Jeg har derfor sendt deg den oppdaterte filen på e-post, og kan sende på e-post til andre som måtte ha interesse av den. Så skal vi legge ut den oppdaterte versjonen i neste uke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hans-Petter Falao

Jeg finner ikke igjen linken til brosjyren. Nå nærmer det seg ny slektsforskerdag . . .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else B. Rustad

Du finner den under 'Nyttige lenker'....Mvh Else B.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Som ovenfor vist ligger brosjyreteksten fra 2009 under 'Nyttige lenker', og kan skrives ut derfra.Jeg ser at det har skjedd en god del i løpet av det siste året. Vi skal prøve å oppdatere brosjyren, og har som målsetting av vi innen utgangen av august kan legge ut den nyeste versjonen. Vi legger den på samme sted som den nåværende ligger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hans-Petter Falao

Jeg regner med at forslagene nevnt i (1) blir tatt hensyn til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anette Skogseth Clausen

Ny, oppdatert brosjyre om Digitalarkivet er lagt ut. Størrelse og brett er tilpasset slik at det ser bedre ut når brosjyren blir brettet.Gå til Nyttige lenker, eller bruk denne lenken: http://digitalarkivet.no/adm/brosjyre.pdf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.