Gjest Gaute Zøllner Skrevet November 15, 2009 Del Skrevet November 15, 2009 Heggelund til fornavn!? Lenke nr 22 Gaute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ted Lier Skrevet November 15, 2009 Del Skrevet November 15, 2009 Litt lenger ned på siden er det 'HASLUND' til fornavn. Rart!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sigbjørn Sandsmark Skrevet November 15, 2009 Del Skrevet November 15, 2009 Ja,og var man pike så ble det Heggelunda. Forsøk Ft 1900,så popper det opp massevis. Men Heggeblomster lukter hannkatt når den blir tatt inn;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gaute Zøllner Skrevet November 15, 2009 Del Skrevet November 15, 2009 Hei. Ja ja. Tenker man etter så har vi jo Espen Thoresen versågod og takkfordet!Gaute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Astrid K. Natvig Skrevet November 15, 2009 Del Skrevet November 15, 2009 Ta en titt på debattinnlegg 25758....mvh. Astrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kjell Kvalvik Skrevet November 16, 2009 Del Skrevet November 16, 2009 Personen du refererer til brukte Heggelund som fornavn, noe som også stemmer med dåpsinnføringen. Forøvrig brukte han Blix til etternavn, men det var du vel klar over?Kjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gaute Zøllner Skrevet November 16, 2009 Del Skrevet November 16, 2009 Hei, takk for svarene. Jeg ser at Blix er tilført, men ikke i dåpen. Jeg har som regel brukt navnet innført ved født/dåp og regnet med at dette er det riktige navnet. Takk, jeg vil se på debattinnlegget 25758.Gaute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tore S. Falch Skrevet November 16, 2009 Del Skrevet November 16, 2009 Da tillater jeg meg å be deg også se på tema nr 25810 om temaoverskrifter. Ved å legge inn f.eks. navn og geografisk sted øker sjansene for å fange interesse hos og få svar av folk som vet noe om menneskene du søker etter og om stedene de kom fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gaute Zøllner Skrevet November 16, 2009 Del Skrevet November 16, 2009 Hei Tore. Takk for påminnelsen, jeg skal prøve å bli flinkere med temaoverskrifter.Gaute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts