Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#74617] Lesehjelp Gloppen 1696 - fadrar eller fedre?

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

I slutten av februar 1696 vert det døypt eit uekte barn med namnet Helge Lenke - mor Brite Johannesdtr Stokke.Eg ville gjerne lese namnet på faren til Aksel Lauritson Jordanger, men så står der også Peder Knutson Jordanger - er det fadrar der står?Korleis vil de andre lese dette? Merk Peder Knutson sitt barn to linjer lenger nede.

Gjest Randi Nesje Myhr

Bladde litt videre i kirkeboka. Lenke Ser ut som begge er oppgitt som mulige fedre og begge har måttet står fram med dette. Axel Lauritzen Jordanger for leyermaal med Britte Johansdtr i februar. Britte Johansdtr Stocke Public absolveret for leyermål i april og Peder Knutsen Jordanger for Leyermaal med Britte Johansdtr Stocke i august.Står noe i mellom som jeg ikke helt klarer å tyde.

Gjest Aase R Sæther

Mange takk, dette hadde eg ikkje sett. (Peder får for leiermål i sitt ekteskap). Her har nok begge vore ute og forsyn(t)da seg, så i dag ville det vore aktuelt med DNA-test. Barnet Helge har eg ikkje funne meir om enno, men det kjem kanskje lenger ute i boka.

Gjest Harald L. Bakke

Helge er vel mest truleg jentenamn - om det hadde vore gut hadde det vel stått Helje i vårt område ? Eller eg eg heilt på jordet no ? Må innrømme at eg kansje er på gyngande grunn.God jul til Aase og dåkke andre frå meg som er innom som snarast - oppheld meg for tida i Turku, Finland (Åbo)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.