Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#74846] Kristian Olsen Stang f. 1867 og hustru Nille Bredskallen f. 1876 Vestre Toten/Gj

Recommended Posts

Gjest Bente Nyheim

Kristian var min oldefars bror, og jeg lurer på hvor det er blitt av barna deres:Barna hadde følgende navn: Alf Paulus. f 1896 Damaris Claudia 1898 Fanny Konstanse 1902 Kastor Nathan f. 1906 Thoms Fillip 1907 Henry Osvald f. 1915 Fanny har jeg funnet begravet i Barbu, Arendal, men de andre klarer jeg ikke å finne. De siste sporene, så langt, er konfirmasjnsdatoer i ministerialbok for Vardal/Vardal i Oppland.Spesielle navn og det hadde vært morsomt å finne ut om ev. etterkommere. Kristian og kona var i Frelsesarmeen og har vel vært offiserer siden de kunne gifte seg.

Gjest Arne B. Kristiansen
Gjest Eva Johannessen

Har lagt ut svar til deg på slektshistorielaget.noHenry Osvald ble gift i huset den 29.6.1935 i Hunn sogn med Jenny Gunvor Haugen f.28.5.1918, konf.1932.De fikk tillatelse fra fylkesmannen i Oppland like før vielse.Hennes far er Petter Haugen.Du finner Henry Osvald Stang i dødsfall i Norge på samme side.Eva :))

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.