Gå til innhold
Arkivverket

[#75127] Borte i Amerika, Lost in USA


Gjest Bjørn Arnhaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Solås

Jeg vet ikke om det har noen interesse, men siden jeg har den fremme nå så legger jeg inn 1910-tellingen for søsteren Karine:Name: Anton P Sorgen Age in 1910: 52 Estimated birth year: abt 1858 Birthplace: Norway Relation to Head of House: Head Father's Birth Place: Norway Mother's Birth Place: Norway Spouse's name: Carrie E Home in 1910: Moore, Lyman, South Dakota Marital Status: Married Race: White Gender: Male Year of Immigration: 1862 Neighbors: View others on page Household Members: Name Age Anton P Sorgen 52 Carrie E Sorgen 40 Annie M Sorgen 13 Edward A Sorgen 11 Anna E Sorgen 9 Carl A Sorgen 6 John Sorgen 4 Paul S Sorgen 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Arnhaug

Har sjekket med statsarkivet, men ingen dødsmelding der. Antakelig har de foretatt et privat skifte. Er det noen mulighet å søke på ekteskap i Usa mellom 1894 og 1905?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.