Gå til innhold
Arkivverket

[#75373] Gundhild Andersen

Gjest Gro-Monica Roos
 Del

Recommended Posts

Gjest Gro-Monica Roos

HeiLeter etter noen som kjenner til Gunhild Andersen født 11/6-1906. giftet seg med Karl Johan Tang. Hennes far tror jeg heter Anders Andersen Støa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole Verner Wennerberg

Jeg skal prøve å lage lenke til dåpen, det er mulig jeg kan bidra med mere, men det får jeg ikke tid til før senere i kveld eller i morgen. Hilsen O.V.W. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birgith Andreassen

Under gravminner på DIS finnes en Gunhild Andersen Støa, f.11-6-1906,-d. 1997. Vennesla. I samme grav: Hilmar Andersen Støa. Kan det være rett person? mvh. Birgith

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole Verner Wennerberg

Det må være rett person som er begravd i 1997, hun ligger da i samme grav som sin bror, Hilmar f. 10-10-1912. Øvrige søsken: Arne f. 13-10-1904, Inger f. 15-01-1917, Ivar f. 14-03-1915, Ole f. 02-05-1908. Ivar og Ole var døde før boka 'Norges Bebyggelse' kom ut. Foreldre: Anders Andersen Støa f. 18-05-1881 i Tveit og Aase Guttormsen f. 06-10-1882 i Vennesla. Alle disse opplysningene er fra 'Norges Bebyggelse'. Støa ligger forøvrig 2-300 meter fra kirka, ned mot elva her i Vennesla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.