Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#75495] Ministerialbok med døypte i Kinn etter 1885?

Recommended Posts

Gjest Torodd Kinn

Ministerialbok A6 for Kinn PRESTEGJELD i Sogn og Fjordane har dåp fram til 1885. Etter dette finst det ikkje skanna MINISTERIALbøker med dåp i Kinn SOKN.Det som derimot finst skanna, er KLOKKARboka A2 for Kinn SOKN 1882-96, der det er dåp 1882-98.PROBLEMET er at klokkarboka er frykteleg mangelfull - det er berre ein liten del av dei døypte som er med.Tre av besteforeldra mine er døypte i Kinn sokn i den aktuelle perioden, men ingen av dei står i klokkarboka. Eg veit dette kan verke utruleg, men eg fekk for fleire år sidan stadfesta av soknepresten i Kinn at alle tre står i ministerialboka, døypte i 1889, 1896 og 1897.Er ministerialboka med dåp frå denne perioden avlevert?I så fall har eg ei bøn: Kan vi få boka skanna og lagt ut?

Gjest Remi Pedersen

Kan svaret på spørsmålet ditt være så enkelt at de er kalt for Florø.Finner samme person døpt i klokkerboken for Kinn A2 og i kirkeboken for Florø C1 når det gjelder året 1885.I så fall har du dåper fram til og med 1916 fordelt på de to bøkene som heter Kinn/Florø.Remi

Gjest Torodd Kinn

Nei, eg har vore igjennom alt mange gonger. Eg finn t.d. dei to bestefedrane mine konfirmerte:gut nr. 7: Albert Olai Thomassen (døypt 22/4 1889): [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=17158&idx_id=17158&uid=ny&idx_side=-38>Lenkegut nr. 15: Sigvard Johan Kristofersen (døypt 11/7 1897):

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.