Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#75542] Ministerialbok med dåp i Kinn prestegjeld etter 1885?

Recommended Posts

Gjest Torodd Kinn

Ministerialbok A6 for Kinn PRESTEGJELD i Sogn og Fjordane har dåp fram til 1885. Etter dette finst det ikkje skanna ministerialbøker med dåp i Kinn SOKN.Det som derimot finst skanna, er KLOKKARboka A2 for Kinn SOKN 1882-96, der det er dåp 1882-98.PROBLEMET er at klokkarboka er frykteleg mangelfull - det er berre ein liten del av dei døypte som er med. Dette er lett å konstatere om ein samanliknar med konfirmasjonane 15 år seinare: Ein masse konfirmantar er ikkje å finne døypte. Eksempelvis gjeld det alle dei tre av besteforeldra mine som er fødde i Kinn -- i 1889, -96 og -97.Ministerialboka er derimot fullstendig, noko eg fekk stadfesta på 1990-talet av soknepresten i Kinn, som då framleis sat med boka.Er ministerialboka med dåp frå denne perioden avlevert no?I så fall har eg ei bøn: Kan vi få boka skanna og lagt ut?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.