Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Christel Rasmussen

[#75752] Hjelp til å finne når Ragnhild Gustava Atmer f. Johnsen døde i Oslo

Recommended Posts

Gjest Christel Rasmussen

Jeg har prøvd å finne datoen for når Ragnhild Gustava Atmer f. Johnsen døde, men har hittil ikke lykkes. Hun døde trolig 1890/1891 i Oslo. Hun var født Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=691&idx_id=691&uid=ny&idx_side=-136>Lenke Permanent bildelenke: Lenke Hun ble gift Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: Lenke De fikk en sønn Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

De døper også en sønn Thor Hermann i 1887 Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Christel Rasmussen

Takk skal du ha. Mine bekjente i Tyskland har nok ikke visst noe om ham. Kan du evtl. tyde navnet på gaten? Mvh Christel Rasmussen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

Oscars Gade 39

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Christel Rasmussen

Takk for det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest christel rasmussen

Jeg må komme tilbake til mitt spørsmål i (1). Jeg har sett gjennom Dødsfallsprotokollene Oslo Skifterett mellom 1887 til 31.03.1892, men kan ikke finne dødsfallet til Ragnhild Gustava eller Thor(leif) Hermann. Jeg har også sett i alle KB på den tid. I 1887 bodde de i Oscars gt. og hørte til Trefoldighetskirken. Kan noen si meg hvor jeg kan lete videre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.