Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Håkan Fahlén

[#75919] Söker min farmor

Recommended Posts

Gjest Håkan Fahlén

Hej Jag letar efter min farmor och det enda jag känner till är.. Namn: Johanne Marie, född Strand Född: 20/4 1915 i Stavanger. Jag har letat och letat men hittar inget. Måste också säga att det var en förnämlig söktjänst ni har i Norge, som dessutom är gratis! Tack // Håkan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

jeg har sett gjennom alle krk.bøkene i Stavanger, Haugesund, Egersund, Kopervik, Skudesnes og Hetland uten å finne henne. Det nærmeste jeg har kommet er denne piken, nr.82 Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Håkan Fahlén

Tack för ditt svar! Det känns som om jag måste konfirmera dom uppgifter jag har. Tack i allafall. // Håkan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ole Johan Juul

Her er en til, men er det henne er fødselsdato litt feil. Permanent bildelenke: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Håkan Fahlén

Hej Igen. Jag måste revidera dom uppgifter jag hade eftersom nya uppgifter kommit fram. Min farmor hette alltså. Johanne Marie född Strand Född den 20/4 1915 i Fauske. Hennes far hette Johannes och var tullmästare. Jag har letat igenom födda i fauske men inte hittat henne. Finns det någon som skulle kunna hjälpa till eller komma med bra tips? // Håkan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.