Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kjell Fredly

[#76309] Askvoll Sogn & Fj.: Anders Eriksen Sør-Einen f. 1749. Foreldre?

Recommended Posts

Gjest Kjell Fredly

Hei! Jeg leter etter foreldrene til Anders Eriksen Sør-Einen som ble døpt den 29. april 1749 i Askvoll. Ved dåpen står det bare fornavnet til faren, så jeg lurer på om noen kan gjøre et oppslag i bygdeboka for meg igjen:-)Mvh. Kjell

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Agnar Fitjar

I Askvoll bygdebok 2 A side 199 er familien oppført på EIMIND SØR ( De bor ikke på Einen).Anders 1749-1774. Foreldre Erik Jonson Fristad (49 b) f 1722 gift 1 med Oline Øysteinsdatter Eimind , 20 A død 1765, 47 år

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johan Arthur Hansen

Dette er også mine forfedre og jeg har flere av både forfedre og etterkommere av disse. Mvh. Johan Arthur Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell Fredly

Hei! Tusen takk til dere begge to! Til Johan! Det er min svigersønn som er av denne slekta, så det hadde vært veldig kjekt å få vite enda lenger bakover ja:-) Så, ja takk, til å få vite forfedrene også!Mvh. Kjell

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johan Arthur Hansen

Da må du sende en mail til jo dot art alfakrøll online dot no. Mvh. Johan Arthur Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.