Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#76844] Niels Jacobsen 04.12.1832 - 04. mai 1897 - Etterkommere.

Recommended Posts

Gjest Per Aase Andresen

Hei. Kan jeg få opplysninger om eventuelle etterkommer etter Niels Jacobsen født 04.12.1832 på husmannsplassen Aartun ( Ortun idag)under Sælen gård i Fyllingsdalen. Han døde 04.05.1897, og hadde da bopel i Nordnesveien 8. Han var sannsynligvis enkemann etter Anne Henrikke Fredriksdatter født ca 1824 i Fana. Vet ikke når hun døde. Niels og Anna skal ha fått en sønn, Jacob Andreas, ca 1862. Har Niels noen etterkommere i live i 1897? På forhånd takk.

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg tolket det dit hen at det var Tangen som hadde gitt opplysningene, men det kan selvsagt også tolkes i retning av at Jacob Andreas er knyttet til von Tangen eller Tangen. Men jeg leser et punktum etter navnet Jacob Andreas, og det var nok det som fikk meg til å tro at det var en Tangen som hadde gitt disse opplysningene.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.