Gå til innhold
Arkivverket

[#76863] Henrik Anker Irgens (1805-1871) - Ullensaker - [ukjend] - Bergen -huslyden hans?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Henrik Anker Larsson Irgens, døypt i Sogndal 30.10.1805, flytte kring 1825 til Bergen, men gifte seg i Christiania 15.3.1833 med Sophie Cathrine Fredriksdotter Schlanbusch frå Skien. Ho var dotter av kanselliråd og byskrivar Fredrik Leegaard Fredrikson Schlanbusch i Skien, opphavleg frå Eidsvoll, og kona Birgitte Marie Hansdotter Eydorff frå Skien og fødd i Skien 6.9.1804. Henrik Irgens var frå 1834(?) sorenskrivarfullmektig og budde i Ullensaker i alle fall fram til 1841.¤¤¤¤¤ (Veit nokon kvar denne huslyden budde mellom 1841 og 1863?)Henrik vart sidan (1863?) tilsett som justisskrivar i Bergen, og der døydde han 7.5.1871. Sophie Irgens døydde same staden 21.3.1881. Dei fekk fem søner i lag:a. Lars Johannes, kjend som Johannes Henrikson Irgens, fødd i Christiania 9.3.1835, skal vera avliden i Arendal i 1878, ifølgje FamilySearch, men der finn eg han ikkje.¤¤¤¤¤ (Veit nokon kvar og kva tid Johannes døydde?)Han gifte seg i Arendal 20.11.1865¤¤¤¤¤ (Denne vigsli er oppgjevi i FamilySearch, men eg finn ho ikkje korkje der eller på Tromøya eller i Austre Moland! Veit nokon KVAR dei gifte seg? - PS: Eg ser ikklje noko til dei heller i FT1865!)med søskenbarnet Inger Birgitte Marie Hansdotter Schlanbusch, fødd på Tromøya 29.8.1832. Ho døydde på Hvaler 6.10.1906. Lars var skipsførar, og han og Inger budde visstnok i Arendal der einaste sonen Henrik var fødd i 1869.b. Fredrik Henrikson Irgens, fødd i Ullensaker 2.2.1837, var i 1865 ugift kjøpmann i Farsund, men utvandra til Amerika før 1871 og døydde der før 1892, ugift.¤¤¤¤¤ (Kjenner nokon meir til lagnaden hans i Amerika?)c. Henrik Anker Henrikson Irgens, fødd i Ullensaker 19.12.1838, døydde i Liverpool, England 1.8.1878 (ifølgje FamilySearch). Henrik skal ha vore ingeniørmajor i den tyrkiske hæren, men er elles ukjend.¤¤¤¤¤ (Kjenner nokon meir til lagnaden hans?)d. Christian Henrikson Irgens, fødd i Ullensaker 7.10.1840, døydde før 1871.¤¤¤¤¤ (kjenner nokon meir til lagnaden hans?)e. Hartvig Henrikson Irgens, fødd 25.8.1846, døydde 21.6.1847 - ifølgje FamioySearch fødd og avliden i Ullensaker, men der finn eg korkje fødsli eller dødsfallet!¤¤¤¤¤ (veit nokon kvar Hartvig var fødd og kvar han døydde?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Frank Pagh

Henrik Anker Irgens sr. skulle - efter de oplysninger jeg har til rådighed - også have været underretsprocurator i Skedsmo og samtidig ordfører i Nittedal.Henrik Anker Irgens jr. var først søkadet, men rejste siden til Amerika og kæmpede på nordstaternes side gennem hele borgerkrigen og blev officer i 1866.Herefter tog han til mellemøsten og endte som major 1878 i Ottoman-hæren i Ægypten. Døde samme år i Liverpool på vej til U.S. Vh, Berit Pagh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Iflg. Norges Prok. av Finne-Grønn blev han utnævnt til underretsprokurator i Akershus amt 14-7-1841 med bopæl i Skedsmo. Der var han i 22 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Det er visstnok 2 stk. Lars Johannes Irgens som er født omtrent samtidig, den ene er født 12-8-1835 i Farsund og døde i Evje 26-3-1873, han er sønn av Lauritz Johannes Irgens. De var læger både far og sønn. Lars giftet seg i Chr.a. 20-11-1865 med Julie Holm. Bare så du ikke blander ihop disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Moen

Jeg har Johannes Kristian Irgens død 1926 viet 1908 New York til Valborg Antonie Ruud født 1883, disse fikk sønnen Walter Martin Irgens i Bergen født 1919 død 1995 Walter ble i 1962 viet til Hanne Gunnel Refsum født 1965 disse fikk tre sønner. Vet ikke om disse hører til denne delen du søker ? Walter var parkeringssjef og medlem av Bergen Bystyre. Har notert meg at denne grenen Irgens var tysk slekt fra Itzehoe i Holsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Moen

Foreldrene til Johannes Kristian Irgens død 1926 var forøvrig Johannes Christian Irgens og Bertha Caroline Hall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Berit og Carsten for fleire nyttige og spennande innlegg!Eg reknar med at Henrik d.y. var ugift?Elles er Christian Irgens eit problem. Eg ser han vart konfirmert i Skedsmo i 1857, men han er ikkje avliden korkje i Skedsmo eller i Bergen. Heller ikkje er han å sjå i FT1865. Kanskje ogso han utvandra til Amerika?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Heisan, eg ser at Karin er komi med fleire innlegg, medan eg arbeidde med mitt siste. Men eg ser ikkje sambandet med ''mine'' Irgens'ar...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.