Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#76951] Caspar Jørgensen fra Vinje i Telemark

Recommended Posts

Gjest Kerstin Thorsen

Kjenner noen Caspar Jørgensen fra Vinje i Telemark?Jeg har tidligere lagt inn dette temaet,som jeg avslutter med å spørre om hvem som var Anne Caspardatters foreldre. [url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=75062&sok=kerstin&nr=2&antinnlegg=5&startnr=&antall=&spraak=#anker>LenkeJeg har nå funnet en Anne som var født i 1728 i Vinje, Telemark og at faren het Caspar Jørgensen. Se denne etterlysningen.

Gjest Anfinn Bernaas

Det blir berre eit spor som du må fylgje opp sjølv: Bygdebokverket 'Vinje og Rauland' av Rikard Berge nemner ein klokkar Jørgen Bertelsen – ut frå namn og posisjon høgst truleg ein innflutt mann til Vinje – på den tida det her er snakk om, dvs. byrjinga av 1700-talet. Ein son Bertel Jørgensen er nemnt s. 346 og 355 i band 4. Ein Jokum Jørgensen er nemnt på s. 176 i band 2 (same tidsperiode), Ein to-tre andre Jørgenssøner finst også, men ser mindre aktuelle ut. Kasper Jørgensen er ikkje nemnt. Skal du gje deg ut i Vinje- og Rauland-bøkene, må du ha eit nyare namneregister til bøkene, så eg tippar biblioteket snart får besøk av deg.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.