Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Anita Bjørtuft

[#76973] Hjelp til oppslag i adressebøker/tellinger for Kristiania/Oslo ca 1910-1940

Recommended Posts

Gjest Anita Bjørtuft

Kan noen hjelpe meg med oppslag i adressebøker eller tellinger for Kristiania/Oslo 1910-1940 Det gjelder min oldefars eneste søster: Karen Aronsd Ruud, født Lindstrøm, enke etter Olai Hansen Ruud (død i Oslo 3.5.1907) og hennes 3 umyndige barn ( I 1907) bosatt i Nordregaten 11 i 1907. I folketellingen for 1900 bodde de i Sofienberggaten 49.De hadde 4 barn:Axel Ruud f 26.12.1889 på Rikshosp., KristianiaMagnus Ruud f 26.9.1891 på Rikshosp.,KristianiaHalfdan Ruud f 1893 i Kristiania (ikke funnet i kirkebøkene, kun i 1900 tellingen for Kristiania)Olga Konstance Ruud f 30.8.1895 på Rikshosp., Kristiania.Etter 1907 finner jeg dem ikke. Er det noen som har mulighet til å slå opp i Adresselister eller folketellinger i Oslo for meg? Kan noen hjelpe meg videre?Med vennlig hilsen Anita Lindstrøm Bjørtuft

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anita Bjørtuft

Flott!Tusen Takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest hilde roos

Hei.trenger hjelp til å finne familien Thorvald Kirkeby og hans kone Alvilde(Andersen)Kirkeby,hun er født 1884.Thorvald var landhandler når de giftet seg.Har funnet to barn Jens f 10/10 1913 og Harald f 16/6 1913.Kan du finne dem?Mvh Hilde Roos.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anita Bjørtuft

Hei!Jeg var nok ikke pressis nok i min overskrift, da jeg selv søkte hjelp til oppslag i adressebøker og ikke selv har tilgang til disse. BeklagerMvh Anita

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive