Gå til innhold
Arkivverket

[#77064] Dødsmelding Årstad 1840 (Edenberg)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Databasen over gravlagde i Bergen 1816-1886 nemner denne personen:~~~~~~~~~~1840 gravl. 2802 død 2102 Madame Edenberg på D. Krohns Stiftelse 70 Aar K~~~~~~~~~~Ho er ikkje nemnd i Dødsfallsregisteret for Bergen by, og eg finn ikkje tilsvarande lister for Sunnhordland, der dette dødsfallet vel normalt burde vore innført?Er det mogeleg å få denne personen identifisert med førenamn?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Hun er innført i kirkeboken for St. Jørgen (høyre side, nr. 6), men det står ikke noe fornavn der heller. LenkeMvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Stiftelsene lå under Stiftelsespresten = St. Jørgen. Dødsfallene der ble normalt ikke meldt Bergen skifterett. Så vidt jeg kan se er dette dødsfallet heller ikke meldt Sorenskriveren i Nordhordland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Else og Yngve for svar på dette problemet. Då ser det ut til å vera vanskeleg å prova kven denne ''Madame'' Edenberg var, men eg har ein sterk mistanke om at det må vera Johanna Lemvig Edenberg, fødd i Hafslo 1753. Ho levde i Bergen som enkje i 1815 og er den einaste som aldersmessig so ''nokolunde'' høver...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.