Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Odd Handegård

[#77143] Start.no legges ned

Recommended Posts

Gjest Odd Handegård

Dagbladets tilbud om gratis nettsider og e-postadresser vil opphøre fra 1. mai. Dette har bl.a. ført til at jeg har skaffet meg ny e-postadresse - post@valeforlag.no - og jeg har også fått utarbeidet ei enkel hjemmeside - som ikke er helt ferdig ennå: http://www.valeforlag.no/Disse adressene er ikke 100 % linket mot slektshistoriske problemstillinger, men også mot andre bøker jeg har skrevet de siste årene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Odd Handegård

Det kom en ny e-post fra start.no i formiddag som omgjorde den informasjonen vi fikk for flere måneder siden: Den nye meldingen forteller kort og godt at start.no fortsatt skal bestå - riktignok mot litt betaling.Jeg burde kanskje beklage at jeg har feilinformert på diskusjonsforumet, men det var ikke lett å gjette seg til at det skulle komme en 'gladmelding' (som start.no kaller mailen) i dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.