Gå til innhold
Arkivverket

[#77168] Oppslag i bygdebok for Naustdal (Førde) - garden Åse?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ole Andersson Aase og Sophia Olsdotter Huksæter gifte seg i Naustdal i 1782 og vart gardbrukarar på Åse i Naustdal. Eldste son deira var:Anders Olson Aase, fødd 1786, sjømann og sidan jekteskipper og ølbryggjar i Bergen.Er det nokon som sit med bygdeboki for Naustdal og som kan fortelja meg kva som står meir om lagnaden til Anders Olson?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Anders Olsson f. 1786 på Åse, d. 1866 på Åse. Gift 1811 med Stefina (Fofia) Olsdotter f. kr. 1774 på Hove bnr. 1, d. 1863 på Åse. Stefina var enksje etter Daniel Danielson på bnr. 4 på Åse.Born:Danela Stefina f. 1812, gift 1838 på Åse med Mads Kornelius Abrahamsson Åse, d. 1894, bst. Åse bnr 6Ola Martin f. 1815Ola Rasmus f. 1816, d. 1884, neste brukarmvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Egil for kjapt og nyttig svar! Då har Anders Olson Aase tydeleg hatt ein dobbeltgangar i Bergen, som eg er på leiting etter...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.