Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Ole P. Gamme

[#77388] Amerikaeksperter. Valdres/Hadeland familie savnet.

Recommended Posts

Gjest Ole P. Gamme

Arne Knudsen, f. ca. 1831 på Fjell i S. Aurdal i Valdres, utv. 16.4.1868 fra Ruudseiet i Jevnaker sammen med sin hustru, Aase Paulsdtr., f. 12.10.1830 på Tosoeiet i Jevnaker og barna: Beate, f. 01.04.1858 på Hagaeiet, Peter, f. 22.01.1863 i Klinkenberg og Karoline, f. 29.09.1866 på Ruudseiet i Jevnaker. Jeg har ikke funnet dem igjen i USA, kan noen hjelpe? Mvh. Ole.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jon Torp

mulige kandidater..... 1880: Arcadia, Trempealeau, Wisconsin Arne Knutson 48 - født i NorgeEsther Knutson 46 - født i NorgePeter Knutson 18 - født i NorgeCaroline Knutson 6 - født i Wisconsin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jon Torp

mulige kandidater..... 1880: Arcadia, Trempealeau, Wisconsin Arne Knutson 48 - født i NorgeEsther Knutson 46 - født i NorgePeter Knutson 18 - født i NorgeCaroline Knutson 6 - født i Wisconsin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ole P. Gamme

Takk for det, Jon. Vet ikke hvorfor Arne ikke kom opp når jeg søkte etter han i 1880 tellinga. Jeg er ganske sikker på at det er sønnen Peter som er i Kalispell, Flathead Co., Montana i 1910 og 1920, gift med Netta (Mattie) og de har 8 barn, 3 første født i ND, de andre i MT. Ole.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.