Gå til innhold
Arkivverket

[#77388] Amerikaeksperter. Valdres/Hadeland familie savnet.


Gjest Ole P. Gamme
 Del

Recommended Posts

Gjest Ole P. Gamme

Arne Knudsen, f. ca. 1831 på Fjell i S. Aurdal i Valdres, utv. 16.4.1868 fra Ruudseiet i Jevnaker sammen med sin hustru, Aase Paulsdtr., f. 12.10.1830 på Tosoeiet i Jevnaker og barna: Beate, f. 01.04.1858 på Hagaeiet, Peter, f. 22.01.1863 i Klinkenberg og Karoline, f. 29.09.1866 på Ruudseiet i Jevnaker. Jeg har ikke funnet dem igjen i USA, kan noen hjelpe? Mvh. Ole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

mulige kandidater..... 1880: Arcadia, Trempealeau, Wisconsin Arne Knutson 48 - født i NorgeEsther Knutson 46 - født i NorgePeter Knutson 18 - født i NorgeCaroline Knutson 6 - født i Wisconsin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

mulige kandidater..... 1880: Arcadia, Trempealeau, Wisconsin Arne Knutson 48 - født i NorgeEsther Knutson 46 - født i NorgePeter Knutson 18 - født i NorgeCaroline Knutson 6 - født i Wisconsin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole P. Gamme

Takk for det, Jon. Vet ikke hvorfor Arne ikke kom opp når jeg søkte etter han i 1880 tellinga. Jeg er ganske sikker på at det er sønnen Peter som er i Kalispell, Flathead Co., Montana i 1910 og 1920, gift med Netta (Mattie) og de har 8 barn, 3 første født i ND, de andre i MT. Ole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.