Gå til innhold
Arkivverket

[#77455] S&F - Flora (1930 & 1953): Dødsmeldingar etter G.S. & M. Brændø


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Ønsker å vite kven som er nemnde i dødsmelding etter Gunnar S. Brændø som vart gravlagt 10.5.1930; 1650733 Gunnar S. Brændø 1859 1005 1930 2B A 15 Florø Flora Kinnog etter Martine Brændø som d. 27.7.1953;1650732 Martine Brændø 2107 1867 2707 1953 0308 1953 2B A 14 Florø Flora Kinn (ref. http://www.disnorge.no/gravminner)MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Gangdal

Gunnar Samsonsen Brændø: hustruen, 6 myndige barn fra 2 ekteskap: Oskar, Karl, Edvard, Sverre (alle i Florø), Maria Vangen i Aurland og Gunda Bergheim i Florø. Fra første ekteskap har han sønnen Olof Gundersen Brændø. Han reiste til Amerika for 23 år siden. Olof var for 7 år siden gift og hadde 1 datter og 1 sønn. Antas å være i live i 1930. Martine Brændø sine arvinger: Oskar, Karl, Edvard, Sverre, Maria Vangen og Gunda Bergheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Finn litt info fra DIS-NORGE | Gravminner;1) Oskar Brendøy g.m. Sanna2) Karl Elias Brendø g.m. Sara3) Edvard Brendø g.m. Ulrikka4) Sverre Mathias Brændø (truleg) g.m. Jenny GudrunVidere;5) Maria g.m. Ivar Vangen6) Gunda Pernille g.m. Jonas Karstensen BergheimNår det gjeld Oluf Gunderson så har eg oppretta eigen debatt om hans lagnad; Lenke.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Hei Gisle!Kan no berre skyte inn att Sanna heitte Sanna Karnilla Karlsdtr. (1904-1976) Ho var (uekte) born av Karl iversen (frå Pollen i Solund) og Martha Karine Olsdtr. (frå Fugløya under Batalden). Sanna budde dei fyrste åra i Batalden, men flytta med mor si til Florø ca. 1910. Mora gifta seg då med Johannes Kristoffer Korneliusson (f. 1883)Sara heitte Sara Nilsdtr. (f. 1908)og var dotter av Nils Rasmusson Kittang. Busett i Florø.Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk for info Torbjørn, dette var eg ikkje klar over.Eg hadde forresten registert Karl under Hop, men fann han att :-)Ser ut til at eg får studere litt meir på denne familien.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Dessverre, Gisle!Var ho fødd rundt 1910-1915 kanskje? Blir vel å sjå igjennom konfirmerte i Kinn eller Florø.Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Gode greier!Eg har foreldra fra før, og familien ellers, og det ser ut for meg at Sara er halvtanta til Jenny Gudrun. Sara var altså ei halvsyster til Robert Nilsen. Felles far Nils Rasmusson Kittang gifte seg to gonger.Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.