Gå til innhold
Arkivverket

[#77492] Dødsmeldingar Sogndal 1895 og 1896 (Barsnes)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Anna Sophie, kjend som Sophie Pettersdotter BARSNES døydde i Sogndal 20.2.1895. Enkjemannen:Johannes Torstenson BARSNES døydde i Sogndal 28.9.1896.Fleire av borni deira er ''forsvunne'', og eg lurer på om det let seg gjera å få greie på ervingane deira? Særleg interesse har borni Ingeborg og Johannes (jr)!Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Gangdal

Dødsmeldingen etter Johannes T. Barsnæs i 1896. Arvingene er: Kari 40 år, Kjerstine 30 år, Synneve 42 år, Torsten 46 år i Amerika. En datter (ikke navn)i Amerika er død men etterlater seg en datter Anna Salomonsdatter 27 år. Johannes Jr. er ikke nevnt. I dødsmeldingen etter Anna Sophie står disse nevnt: Manden Johannes, Torben, Kari, Synneve og Kjerstine. Ingen opplysninger om datteren i Amerika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Astrid for spennande og nyttige opplysningar! No lurer eg sjølvsagt på, kva som skjedde med Ingeborg og Johannes...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.