Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#77503] Leter etter gjenlevende slekt etter Frits Johannes Johnsen

Recommended Posts

Gjest gunnar arne larsen

Jeg behøver hjelp til å spore opp eventuelle gjenlevende slektninger etter Frits Johannes Johnsen. Følgende informasjon er funnet i kirkebøker.Frits Johannes Johnsen (født 4/10-1920) er/var sønn til Ole Johannes Johnsen (født 24/3-1896). Begge født i Stavanger med bosted Øvre blåsenberggt. 6 eller Øvre klevegata 23. Ole Johannes Johnsen var gift med Inga Johanne Søderberg. Min far (som døde i 2001) var sønn til Ole johannes Johnsen utenfor ekteskap og dermed halvbror til Frits Johnsen . Min far eller hans barn har aldri noensinne hatt kontakt med Johnsen slekten og vet ingenting om dem. Det hadde derfor vært interessant å fått kontakt med slektninger av Frits Johannes Johnsen. Noen som kan hjelpe meg å finne dem?

Gjest Mariann Stokken

Les dette, særleg punkt nr.4:LenkeDet tyder at dersom du vil ha svar frå nokon som kanskje kjenner til evt. etterkomarar, så må du leggja ut e-postadressa di, slik at folk kan skriva til deg direkte.Kan godt prøva å hjelpa deg, visst du vil. mastokk2alfakrøllonlinepunktumno

Gjest erling t. endresen

Har du kontaktet Stavanger byarkiv og bedt om opplysninger om familien med den aktuelle adressen som utgangspunkt, i kommunale folketellinger? Har selv fått slik hjelp der. Dat kan i alle fall kanskje være et nytt utgangspunkt?mvhErling T

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.