Gå til innhold
Arkivverket

[#77529] Kjellaug Robberstad Petit til minne! Kondolanseprotokoll.


Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Lise Hovdal

Trist å høre at Kjellaug er død. SIden jeg forsker i helt andre områder enn det Kjellaug gjorde så har jeg vel ikke sett så mange av hennes innlegg som de fleste andre, men ut fra de innleggene jeg leste av henne her på Digitalarkivet og muligens tidligere i nyhetsgrupper for slektsforskning, så jeg at hun var en som alltid var klar til å hjelpe andre med 'sleksnøtter'. Fred over hennes minne, og kondolerer til hennes familie og venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete Singstad Paulsen

Trist beskjed. Vil savne Kellaugs tilstedeværelse på brukerforumet.Fred over hennes minne.Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annalisa Thelin Knutsen

Livet er skjørt og ting skjer fort. Kjellaug var av de som fikk ting gjort. Hennes innsats for andre har vært til stor glede og nytte for oss alle. Mine tanker går til henne og familien hennes. Kondolerer. Med hilsen Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Bjernes

Svært trist å miste en såpass aktiv og kunnskapsrik debattant på dette forumet. Et veldig stort tomrom etterlater du deg, Kjellaug!Fred over ditt minne!Mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evy Sander Meling

Det var trist å miste en god venn gjennom mange år. Kjellaug var en stor inspirasjonskilde til min slektsforsking. Hun var alltid hjelpsom og blid. Takk for at jeg fikk være din venn.Lyser fred over ditt minne Kjellaug.Mvh Evy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Sværen

Svært trist å få vita at Kjellaug / Kelly no er borte !Tusen takk for alt du har gjort i DA ! Og tusen takk for det du har gjort for meg !Kondolera til familien og hennar næraste !Jon S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Nyløkken

Veldig trist å høre. Kondolerer til familien og hennes nærmeste. Takk for all innsats her på forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

Dette var en trist melding å lese. Som andre har påpekt, så var Kjellaug utrolig hjelpsom, og vi er mange, veldig mange, som vil savne henne. Tankene går nå til familien hennes, Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Nordvik

Jeg foreslår at Arnfrid eller andre som kjente Kjellaug godt skriver en nekrolog og publiserer den i Genealogen, Slekt og Data, Bergensposten og andre tidsskrifter med genealogisk innhold. Kjellaug var ikke den som publiserte mest, men jeg tror det er få som har hjulpet flere personer med sitt slektshistoriske arbeid enn Kjellaug. En slik innsats bør ikke gå i glemmeboken!Jeg lyser fred over Kjellaug sitt minne, måtte hennes innsats bli et eksempel til etterfølgelse for oss andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torleif Odland

Jeg leste dette med tårer i øynene fra Arnfrid på fredag, Kjellaug var ganske riktig som det ble skrevet, det store treet som falt i bakken.For oss som har hatt kontakt med henne, virker det meningsløst, men ofte er det slik. Kjellaug var en av det første som hjalp meg til rette i dette debattforumet, senere lærte jeg henne endel, da hun hjalp meg privat med en sak i Frankrige. Alltid hjelpsom,mange vil nok savne hennes hjelp. Takk for din hjelp og gode veiledning Kjellaug.Torleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jakob E. Ågotnes

Useieleg trist at slektningen min Kjellaug har gått bort, ho som var so livsglad og hjelpsam mot alle ho kom i kontakt med. Sender mi djupe medkjensle med familien hennar her i Norge og i Frankrike. Jakob

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Aslaug Sætherbø

Takk for alle kondolanser ved min kjære søster Kjellaugs bortgang. Det varmer oss alle i denne tunge tiden. Hun har vært en hjelpsom person,både for familie og venner hele livet. Hvil i fred kjære søster. Berit Aslaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Det er hittil over 90 kondolanser. Takk til alle, så langt. De som husker innlegget mitt fra slektsbok-debatten om at Kjellaug var død, kan sikkert også huske at jeg da skrev at hun ble syk 19. februar. Det var feil, og så ble det rettet til 3. mars. Nå viser det seg at heller ikke det er korrekt. Hun var til lege 24. februar og ble innlagt 25. februar. Til Kjellaugs søstre: Først av alt, kondolerer. Berit Aslaugs epost har Anne sendt meg. Jeg sender en mail til deg og så konferer du med Åse Mari om hvordan vi skal forberede protokollen. Jeg mener protokollen kan ligge ute en ukes tid til. Da vil vi likevel få den klargjort og levert videre til familien innen urnenedsettelsen på Bømlo i slutten av måneden. Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eik

Det som alle de andre har sagt om Kjellaug kan jeg bare skrive under på. Jeg hadde kontakt med henne noen ganger i forbindelse med felles slekt og fikk god hjelp. Det er trist at hun ikke er iblant oss lenger.Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Christin Markussen

Min dypeste medfølelse til familie og venner. Tuen takk for all hjelp og for det gode forbildet du var.MvhLiv Christin Markussen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Lauritzen

Kjellaug var en god venn av min svoger og min svigerinne på Bømlo, og jeg har truffet henne et par ganger i festlig lag hos dem.Her på forumet har jeg fått god hjelp av henne ved et par anledninger - gjerne med et glimt i øyet.Det var svært trist å høre at sykdommen skulle få en så brå og tragisk utgang. Det er mange som kommer til å savne hennes raushet og hjelpsomhet.Fred over minnet.Kjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.