Gå til innhold
Arkivverket

[#77582] Ei svensk utfordring: Charles Andreen, fødd Stockholm(?) 1864- til Amerika 1885?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Charles J. ANDREEN, ogso kjend som Charles D. ANDREEN og Carl ANDREEN, skal vera fødd i Stockholm(?) (ifølgje dødsattesten hans) i Sverige 28.11.1864, men skal ha utvandra til Amerika i 1885 (ifølgje FT1930) eller i 1886 (ifølgje FT1920). Han gifte seg i St. Paul, MN 15.8.1888 med Johanna Johannesdotter Valaker ''Jennie Johnson'' frå Hafslo i Sogn, som utvandra i 1884, og dei budde i St. Paul, MN.Me kjenner diverre ikkje namni til foreldri hans, men ANDREEN tykkjest vera eit heller uvanleg namn i Sverige, og dersom utvandringi hans kan finnast, so kanskje...?Lat meg leggja til at Charles ved tre høve (FT1895, FT1900 og FT1910) vert sagt vera fødd i Illinois, i 1900 vert det antyda januar 1863, medan FT1905, FT1920 og FT1930 seier han var fødd i Sverige!!Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Kan det være snakk om 2 forskjellige Carl Andreen?Her er census-1880 for Richland Grove, Mercer, Illinois. Carl ANDREEN (17) er oppgitt født i Illinois. Moren heter Gustafva. [url="http://www.familysearch.org/eng/search/Census/household_record.asp?HOUSEHOLD_CODE=1880US_7145977&HOUSEHOLD_SUB=1&frompage=99>LenkeGustava A. Magnuson, født i April 1833 i Sverige. Giftet seg 1) med J. P. Esbjorn 27 Desember 1853 i Henry County, Illinois.Giftet seg 2) med Rev. Andreas Andreén 8 November 1879 i Henry County, Illinois. Kilde:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Denne Carl Andreen er i 1900 listed som college professor Carl L E Esbjorn (38), og bor sammen med sin mor i Rock Island County, Illinois.Dette er nok ikke din Carl Andreen, men kan det være han du har funnet i folketellingene?Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Jan Peter for spennande innlegg!Du har forsovidt løyst ei gåte som eg ikkje har greidd før; kvar det vart av Carl Andreen frå Mercer Co., IL.Eg veit det er fleire personar med namnet Charles Andreen, og dei har nesten same alder, men huslyden som eg arbeider med, budde heile tiodi (1895-1900-1905-1910-1920-1930) i St. Paul, Ramsey Co., MN. I 1895 er dei skrivne Andrew, elles er det Andreen!Eg vonar framleis på ei løysing av problemet og takkar igjen for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Charles Andreen høres ikke mye Svensk ut. Dette kan jo være 'Amerikanisering' av et Svensk navn, og at det dermed er et lignende navn han er døpt i Sverige ?Hvordan være i stand til å sile ut om et funn i Sverige faktisk er rett og den person du søker tro ? Fremkommer det f.eks noe sted navn på hans far f.eks ? Men jeg forstår deg slik at det vet du ikke. Hans egne barns navn har du det ?Jeg har søkt i emibas og finner faktisk en person som godt KAN være aktuell:Post 1092802Andersson, Karl Johan Magnus Arbetskarl (ogift man)f. 28/11 1864 i Adolf Fredrik, Stockholms stad (Uppland)Utvandrad 30/10 1886 från Åsögatan 58, Katarina, Stockholms stad (Uppland) till AmerikaKälla: Rotemansarkivet, häfte 12425, s. 10Onormerade namnformer:Födelseförsamling: Stockholm, Adolf FredrikHilsen Anne lene Hagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne Lene for eit svært so spennande innlegg!På same vis som deg, tykte heller ikkje eg at Andreen høyrdest særleg svensk ut, men eg har faktisk sett namnet skrive Andrén, og det skal finnast i Sverige...Uansett, kandidaten din, Karl Johan Magnus Andersson, fødd i Adolf Fredrik i Stockholom 28.11.1864 og utvandra i 1886, har so stor likskap med mannen eg søker, so eg tykkjer me lyt sjå litt nærare på han! Er det mogeleg å finna ut kven foreldri hans var?''Min'' Charles J. Andreen hadde med Johanna ''Jennie'' følgjande born:* Charles Jr. 1889* George 1890* Florence Emelia 1891* Edward 1893* Esther Irene 1895* Raymond Arthur 1897* Hazel D. 1898/1899Ingen av desse namni synest komma frå morssida. Johanna var dotter av Johannes Johnson og Martha Nilsdotter i Solvorn, Hafslo!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Fikk aldri mulighet til noe mer i går Lars. Den dagen gikk litt fort for meg.En ting er sikkert. Du vil nok få problemer med å slå fast om de tingene som har kommet frem nå faktis er enten riktig eller galt. Du vet nok for lite til å være sikker på det.I allefall, når det gjelder Karl Johan Martins foreldre. Jeg ser emibas har brukt rotemannsarkivet som kilde og har søkt der ( det kan også du gjøre på hjemmesiden til Stokholm stadsarkiv). Jeg fant da familien. Først litt info fra rotemannsarkivet:PersonuppgifterNamn:Karl Johan Magnus Andersson Titel:Arbetare Födelseuppgifter:28/11 1864 (Stockholm, Adolf Fredrik), Stockholms stad Status:Ogift,ej HF,Inneboende utan familjInflyttningsuppgifterInflyttad:00/00 1881 Som:Inflyttad från annan fastighet i roten Från:F 13/4Boendeuppgifter:Arkivrote och stadsdel: 12 (Södermalm) Häftets nummer och tidsperiod: 12718 (1881-1886) Ägare: Husegaren,Adolf Amandus,Pettersson,Fol 1 Fastighet: Veken 4 Församling: Katarina Gata: Stora Bondegatan 35 B Gata: Stora Bondegatan 53 Gata: Bondegatan 53 Gata, kommentar: Kungörelse saknas ang.nummerändr,18830207 Littera: F 13d Littera, kommentar: Förut F 13:5 Hitta kvarteret på Stockholmskällan: Sök efter Veken. UtflyttningsuppgifterUtflyttad:99/99 1885 Som:Utflyttad till annan fastighet inom roten Till:G 17b/10Övriga uppgifter:Hushållsföreståndareuppgift: D-o (M.Andersson) Så kommer husholdningen fra Rotemannsarkivet, den viser K.J.M med sine foreldre og noen søsken:Hushåll för ovan markerad post 127180010150 Andersson, Magnus 30/08 1833 1881-1882 Andersson /Högberg/, Gustafva 26/01 1836 1881-1885 Andersson, Mathilda Serafia 11/04 1867 1881-1885 Andersson, Maria Elisabeth 15/03 1874 1881-1885 Andersson, Olga Teresia 01/10 1876 1881-1885 Andersson, Alma Kristina 05/07 1863 1881-1883 Andersson, Karl Johan Magnus 28/11 1864 1881-1885Källtrogna uppgifter vid avvikelse: Född:Ad.FredrikForeldrene her er altså Magnus Andersson og Gustafva Högberg.Når jeg så sjekker opp Karl Johan Magnus Andersson i fødelsesboken så er han innført født 22/11 og døpt 25/11-1864. Foreldrene her er oppgitt å være: Magnus Andersson Wig og Carolina Christina Lindgren. Dermed er nok Gustafva Högberg kone nr 2. Adressen ved dåpen var: Rosengate 32 D.Jeg håpet at navn på foreldre eller søsken av Karl Johan Martin kunne indikere noe på om dette faktisk er familien du søker, men tviler.I 1890 tellingen er Gustafva Högberg enke og bor i Stokholm med 2 av barna Maria Elisabeth og Olga Teresia. Matilda Serafia er ugift også hun bor i Stockholm i den tellingen. Alma Kristina har jeg ikke funnet i den tellingen.Men, så er 1000 kr spørsmålet. Fører dette deg noe videre ? Eller gir det deg noe sikkerhet på noe måte ?Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.