Gå til innhold
Arkivverket
Gjest karl johnny sommer

[#77627] Foreldre til Jens Peter Sommer

Recommended Posts

Gjest karl johnny sommer

Hei - Er det noen som har tilgang til Danske kirkebøker?Leter etter foreldre til Jens Peter Sommer,som etter alder ved vielse i Norge,bør være født ca 1802.Fødested 'Samsø' Jylland i Danmark.Takknemlig for hjelp.Mvh K J Sommer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest karl johnny sommer

Hei Hilde - Skal prøve å logge meg inn på disse arkivene.Ser ut til at jeg må gjøre noen oppdateringer på min PC først.Takk for opplysningen.Mvh K J Sommer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hilde Rossing
LenkePrøver en ny vri, Velg Amt Skanderborg, Herred Samsø, Sogn Besser, deretter Hent Sogn. Trykk Besser (Rødt)på aktuelt tidsrom.Run på første mld og No på neste mld.Hvis PC`n din er samarbeidsvillig skal du være inne i Kirkeboka nå. Den er utrolig vond å lese, det ble mest gjetting for min del:))Mvh Hilde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest karl johnny sommer

Hei Hilde - Jeg kom inn på kirkebøkene,og de er som du nevner vanskelige å tyde! Får ta meg tid og studere dette.Tusen takk for hjelpen.Mvh K J Sommer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hilde Rossing

Ser nå at lenken min ikke gikk gjennom som tenkt, beklager:))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hilde Rossing

Så bra at du kom inn lell, Karl Johnny! Da ønsker jeg deg lykke til!Mvh Hilde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.