Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#77760] Bernt Johannes Johannessen Bratthammer - Overlevde Titanic

Recommended Posts

Gjest Tor Trondsen

Hei Bernt Johannes Johannessen Bratthammer overlevde Titanic. Han er oppgitt å komme fra Avaldsnes på Karmøy, og foreldrene hans er Johannes Sakariasen og Berta Johanna Arnesdatter. Jeg finner ham i kirkeboka Lenkemen klarer ikke å tyde fødestedet. Noen som klarer å lese det? Noen som har noe mer info om ham utover det som står på wikipeia?Tor, Sola

Gjest Johan Arthur Hansen

Han er f. i 1882 og sønn av Johannes Sakariasson f.1848 i Tysvær og Berta Johanna Andersdtr. f.1853 på Skeiseid. Han var kirketjener og graver i Førdesfjorden og også postbud. Min far snakket ofte med han da han satte opp gravsteder i Førdesfjorden. Mvh. Johan Arthur Hansen

Gjest Marie Skålnes

Per Kristian Sebak (f. 18. oktober 1978) er ein norsk forfattar som har skrive Titanic : 31 norske skjebner.Trur det var den eg las for nokre år sidan. Der var ein del stoff om dei som ikkje overlevde, men nok om dei som overlevde og.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.