Gå til innhold
Arkivverket

[#78026] Fæset-Kleven


Gjest Bjarne Heinesen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjarne Heinesen

Jeg ønsker litt hjelp med disse personer. Ragna Karoline Foss og Alf Johan Foss. De er søsken, og ble født på Fæset-Kleven i 1895 og 97. Forelder er Andreas Larss Foss og Torbjørg Foss.Min bestefar Ernst Bolmann Foss er bror til Ragna og Alf.Ernst Bolmann vet jeg jobbet ved jernbanen, og flyttet til Bærum i 1936. Min mor, Thordis Marie Foss, ble født på Notodden i 1921. Alle som jeg kan spørre er dessverre døde. Takknemlig for svar. Bjarne Heinesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

For ordens skyld, her er søskenflokken i Bamble i 1900LenkeEr familien bakover du ønsker opplysninger om eller etterslekt?Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarne Heinesen

Jeg har funnet en del bakover,men er veldig intressert i etterslekt. Vet ingenting om disse to, min mor sa heller ikke noe som jeg kan huske. Desverre så begynte jeg med dette så alt for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Bjarne Heinesen

Jeg har nå funnet ut at min bestefar Ernst Bolman Foss, i 1914 arbeidet som handelsbetjent i en Isenkram på Notodden. Denne butikken lå i en bygning som het Fossgården.Bygningen skal visstnok stå der den dag i dag! Er det noen som har hørt om denne bygningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.