Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#79015] Når og hvor døde Anna Christine Horsenius f. 1797 i Egersund, bosatt i Salhus

Recommended Posts

Gjest Kenneth Bratland

Albert Christopher Barclay Horsenius f. 1786 d. 1847 i Salhus gift 1818 i Manger med Anna Christine Feiling f. 1797 i Egersund. Har ikke funnet dødsfallet til Anna Christine, men hun lever i 1865 i Salhus: LenkeMvh.Kenneth Bratland

Gjest Else B. Rustad

Akkurat i øyeblikket kommer jeg ikke inn på de skannede kirkebøkene (kanskje derfor lenken ikke virker?) men såvidt jeg husker døde hun i januar (året husker jeg ikke), men hun var oppgitt å være 76 år gammel.Jeg skal kontrollere dette når kirkebøkene blir tilgjengelige igjen.Mvh Else B.

Gjest Else B. Rustad

Mente jeg hadde brukt permanent sidelenke i innlegg 2, men det virker ikke slik nå. Prøver igjen:LenkeHvis det ikke virker nå heller, er det innført i kirkebok Hamre 1858-1872, side 399.Mvh Else B.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.