Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#79231] Melding fra DA ved besvarelser.

Recommended Posts

Gjest Anne-Lise Hansen

Hei.Med unntak av et par ganger hvor det var en feil, får jeg da epost når jeg svarer på innlegg jeg ikke har startet. Sånn ser de ut:Du har laga nytt innlegg i eit av debattforuma i DigitalarkivetDenne e-posten er ei stadfesting av at du har laga eit nytt innlegg i debatten Hvor ble det av Kristian Toresen f. i Moss 22.01.1872 i Digitalarkivet. Meldinga er sendt for å kontrollera om e-postadressa du har skrive er korrekt og aktiv, men du skal ikkje svara på denne e-posten. Ynskjer du å laga eit nytt innlegg i dette temaet klikkar du på blyanten nedst i temaet i debattforumet.Lenke til temaet:LenkeAutomatisk E-post sendt av WebDebatt Mvh Anne-Lise

Gjest Otto Jørgensen

Kan det være at dere som ikke får hverken epost for deres egne tema eller for svar på innlegg til adre tema at dere bruker flere adresser eller at den ISP (epostleverandør) dere bruker er å betrakte som SPAM produsent?Har aldri sett noe problem for min side.Husk at hvis dere skifter adresse, så er det til den gamle adressen at meldingen sendes.

Gjest Otto Jørgensen

Når jeg nevner SPAM og det med det, så tenker jeg ikke bare på hva den enkelte gjør, men også nettleverandører kan sette SPAMming på avsender adresser og da ikke nødvendigvis på en enkelt person men gjerne en hel gruppe med avsendere.

Gjest Berit Knudsen

Hei, nå har jeg fått en melding om at jeg hadde lagt inne et innlegg i en annens debatt.Jeg fant faktisk ut at jeg hadde lagt digitalarkivet-arkivverket i JUNK-boksen min, og fikk fjernet den derfra igjen. Så da skal vel den delen forhåpentligvis være i orden. Men hva med mine egene debatter?Hei Aase, det mener jeg de gjør, for jeg fjerner trutt og jevnt innlegg fra kurven min når de blir gamle nok eller jeg har fått svar.

• 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.