Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kenneth Bratland

[#79253] Hva skjedde med Andreas Bergesen f. 1859 i Salhus, død før 1938 i USA

Recommended Posts

Gjest Kenneth Bratland

Andreas Bergesen f. 30. juni 1859 i Salhus i Hamre (idag Åsane) av foreldre Berge Rasmussen og Marta Knutsdtr. Ved skiftet etter mora Marta i 1916 er ikke Andreas nevnt blant arvingene, men da hans søster Johanna døde i 1938 får vi vite at Andreas var død, men at han hadde etterlatt seg sønnen Walter Bergesen i USA.Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvem Andreas sin ektefelle var og hvor de bodde og døde i USAMvh.Kenneth Bratland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kenneth Bratland

Løfter opp igjen dette temaet for å se om noen kan hjelpe meg med problemet.Mvh.Kenneth Bratland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Hei :-) Kan ikkje hjelpa deg med denne saka, men undrast på om du har vore borti denne familien?Lenke storén&nr=1&antinnlegg=31&startnr=&antall=&spraak=n#ankerDersom du les denne debatten vil du sjå at det er folk frå Hamre og området :-)Eg lurar på om du har leita etter vigsla til Andrea/Andrine, eller er det berre mora som er interessann for deg sidan ho var frå området?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kenneth Bratland

Jeg klarte heller ikke å finne vielsen. Har dessverre ikke mer informasjon om familien.Mvh.Kenneth Bratland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Eg har tenkt på om Byskrivaren var aktuell så tidleg som 1870 åra, eller var det for tidleg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.