Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#79293] Dødsmelding Bergen 1947 (Jacobsen)

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Oscar Johan Jacobsen døydde i Bergen 28.10.1947 (pag. 440).Eg leiter etter ein med dette namnet som var fødd i Alversund 14.2.1888 og som var gift med Olga.Om dette er rett mann, er eg interessert i:* Yrkestitel ved dødsfallet?* Oversikt over ervingane hans?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Gjest Yngve Nedrebø

Oscar Johan Jacobsen var handelsreisende, og giftet seg andre gang hos byfogden i Bergen 4. november 1918 med Ragna Walde, født i Bergen 20. juni 1898, konfirmert i Nykirken 7. september 1913. Hans første ekteskap var oppløst ved Bergen byretts dom 10. september 1918.

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for kjempeflotte opplysningar!Er det mogeleg ut i frå desse opplysningane å finna ein FØDSELSDATO på dotteri Else? Ho må vera fødd i Bergen kring 1912/1913. Huslyden budde 1912 i Vestre Jernbanegate 5 i Bergen, kva no enn kyrkjesokni kan ha vore...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.