Gå til innhold
Arkivverket
Gjest A. Martinsen

[#79775] Karen Johansdatter, Enga i Nesna

Recommended Posts

Gjest A. Martinsen

Jeg leter etter Karen Johansdatters opphav. Hun var f. om. 1741. Hun giftet seg med Ole Kristoffersen, og de fikk fire barn ilag:1.) Karen Johanna Olsdatter, f. 1778. Faddere: Sr. Chr. Bernhoff, Gunnar Isaksen Berg, Mad. Bernoff Maren Berg, Maria Larsd. Nesna.[url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16586&idx_id=16586&uid=ny&idx_side=-66>Lenke2.) Kristoffer Olsen, f. 1781. Faddere: Anders Dass, Isak Gunnarsen Nesna, Henrik Tollevsen Enga, jomfru Anne Cathrina Len...ig B...tt, Karen Olsd. Nesna.Lenke3.) Marta Otelia Olsdatter, f. 1784. Faddere: Gunnar klokker, Kristen Mikkelsen Enga, Dorte Mette Gunnarsd. Nesna, Sara Jakobs. Nesna, Inger Samuelsd. Enga.Lenke4.) Johan Olsen, f. 1785. Faddere: Jon Kristoffersen Handnes, Jakob Nilsen Enga, jomfru Agnette Bernhoff, Else Kristoffersd. Enga, Berit Olsd. Handnes.LenkeEktevielse: Lenke (Nederst til høyre.)Forlovelse: Lenke (Øverst til høyre.)F.T. 1801:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest A. Martinsen

Jeg tillater meg å hente opp denne tråden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.