Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kenneth Bratland

[#80038] Hvem var Anna Hedvig Tuurst f. ca. 1754 d. 1826 i Salhus

Recommended Posts

Gjest Kenneth Bratland

Er det noen som kan hjelpe meg med å identifisere denne damen: LenkeMvh.Kenneth Bratland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kenneth Bratland

Kanskje dette kan være henne og mannen: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Tror nok det stemmer. Det står ikke Tuurst i krk.boka Lenke Det er ikke T i begynnelsen, men en litt uklar F.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tore S. Falch

F'en er tydeligere i klokkerboken - se nr 7 blant Qvindekjøn her Lenke (Hordaland fylke, Hamre, Klokkerbok nr. A 1 (1816-1826), Døde og begravede 1826, side 119).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kenneth Bratland

Takk for hjelpen! Har funnet ut dette om familien så langt og trenger gode innspill for å komme meg videre:Henrik Furst f. ca. 1744 hvor...?? død før 1826gift med (vet ikke når) med Anna Hedvig Boysen f. ca. 1757 .....hvor....?? d. 1826 i SalhusBarn:a. Helene f. ca. 1784 gift ?? Bosted: ?? Hun bodde med foreldrene i 1801b. Anna Margrethe f. ca. 1788 ....hvor ?? d. 1792 i Bergenc. Dorothea f. 1790 i Bergen, nevnt 1801 gift ??? Bosted: ??d. Elisabeth f. 1792 i Bergen, nevnt 1801 gift ?? Bosted: ??Anna Hedvigs barn:a. Metta Maria Galtner f. ca. 1780....hvor?? nevnt 1801, gift ?? Bosted: .....??Her er familien i 1801: LenkeMvh.Kenneth Bratland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

I 'Slekten Angell' fant jeg Iver Henriksen Fürst f.20/9 1709 - 31/1 1740. Pr.(prest?) til Lyngby, Sjælland. Far Pr. til Lyngby Henrik Fürst død 12/9 1727.Iver ble gift 1728 med enke Abel Margrethe Petronelle Angell f.1697-jan.1779, 5 barn. En av barna het Henrik Fürst, Hører i Roskilde skole. Gift med ?. Datter Eleonore Forst?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kenneth Bratland

Takk for tipset!Mvh.Kenneth Bratland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kenneth Bratland

Står fremdeles 'bom fast' med denne familien. Her er de i 1801: LenkeHåper noen kan hjelpe meg.Mvh.Kenneth Bratland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.