Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Jarle Schau

[#80075] Hans Johnsen og Anne Karine Christensdtr. Tromøya i Aust- Agder

Recommended Posts

Gjest Jarle Schau

Jeg søker hjelp til å finne ovennevnte foreldre til Hanna i vedlagte link.Permanent sidelenke: LenkeNoen som kan hjelpe tro?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Det er vel en god sjanse for at dette er dåpen til Anne Karine 17/7-31/7 1825, nr.56 Lenke Jeg har ikke funnet vielsen hennes, og den er nødvendig for å se med sikkerhet at det er riktig Anne K.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jarle Schau

Tusen takk for god hjelp. Har dog litt tydeproblemer på barnas mellomnavn:Axel Karsten? Emil Keilon? Julius Octavio?Jeg har heller ikke funnet vigslingen til Anne Karine og Hans. Har lett både i Øiestad og Tromøy.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Jeg er ikke kjent i dette området. Så derfor lurer jeg på om dette kan være dåpen til Hans i Søndeled i 1825, nr.8 Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Tonby

Hans Jonsen konfirmert i Dybvåg 25/10 1840 nr 21. Lenke Vaksinert 17/11 1827 attest utstedt 26/11 1827

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Jeg ser i Ryghs gårdsnavn at Ulevåg og Krogevåg(Kraakevaag) har gårdsnr. 29 og 27, begge i Dybvåg. For meg så kan det se ut som 2 gårder som kanskje ikke ligger så langt fra hverandre.Dypvåg: Hans, dåp nr.17 i 1824 Lenke En av fadderne her er fra Ullevåg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jarle Schau

Takk for hjelp nok en gang:)Noen som kan tolke navnet til Anne Karines mor? Kan vel umulig være Petterlene Pettersdatter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Joda, det stemmer nok at det er det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.