Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#80075] Hans Johnsen og Anne Karine Christensdtr. Tromøya i Aust- Agder

Recommended Posts

Gjest Jarle Schau

Tusen takk for god hjelp. Har dog litt tydeproblemer på barnas mellomnavn:Axel Karsten? Emil Keilon? Julius Octavio?Jeg har heller ikke funnet vigslingen til Anne Karine og Hans. Har lett både i Øiestad og Tromøy.

Gjest Berit Knudsen

Om jeg ikke leste feil så står det i vielsen at Hans ble vacc. 17/11 1827. Jeg fant ingen i Dybvåg på den datoen, men 26/11 finnes det en Hans. Nr.57 [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=787&idx_id=787&uid=ny&idx_side=-291>Lenke Så har jeg funnet en konf. i Søndeled i 1841, nr.16

Gjest Berit Knudsen

Jeg ser i Ryghs gårdsnavn at Ulevåg og Krogevåg(Kraakevaag) har gårdsnr. 29 og 27, begge i Dybvåg. For meg så kan det se ut som 2 gårder som kanskje ikke ligger så langt fra hverandre.Dypvåg: Hans, dåp nr.17 i 1824 Lenke En av fadderne her er fra Ullevåg.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.