Gjest Berit Knudsen Skrevet August 11, 2010 Del Skrevet August 11, 2010 Det har gått veldig tregt på DA i dag. Både debatt, FT og kirkebøker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Berit Knudsen Skrevet August 11, 2010 Del Skrevet August 11, 2010 Nå går det så tregt at det virker som om hele DA kan stoppe når som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Yngve Nedrebø Skrevet August 11, 2010 Del Skrevet August 11, 2010 Hos meg fungerer søkene i folketellingene og filene med skannede kirkebøker like raskt som vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Berit Knudsen Skrevet August 11, 2010 Del Skrevet August 11, 2010 Takk for at du svarte. Og så får jeg lyst til å si Heldiggris.Her går det fortsatt utrolig dårlig. Det er akkurat som om noe henger seg opp. Først venter jeg på da2.uib.. for å komme inn på Debatt, og så kommer det opp en 'halvferdig side', for deretter å forsvinne igjen, og så begynner overføring som tar utrolig lang tid. Denne siste delen gjelder både digitalarkivet og da2. Selve søketida ser normal og kort ut.Det har tatt meg minutter å få svart og lagt inn dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Berit Knudsen Skrevet August 11, 2010 Del Skrevet August 11, 2010 Takk for at du svarte. Og så får jeg lyst til å si Heldiggris.Her går det fortsatt utrolig dårlig. Det er akkurat som om noe henger seg opp. Først venter jeg på da2.uib.. for å komme inn på Debatt, og så kommer det opp en 'halvferdig side', for deretter å forsvinne igjen, og så begynner overføring som tar utrolig lang tid. Denne siste delen gjelder både digitalarkivet og da2. Selve søketida ser normal og kort ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Yngve Nedrebø Skrevet August 12, 2010 Del Skrevet August 12, 2010 Jeg har på nytt sjekket skannede tinglysingsdokumenter, kirkebøker, skiftematerialet, debattene og søkene i Digitalarkivet. Ikke noe av dette henger. Det må bety at det ikke er i serverne det ligger noen forsinkelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts