Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Berit Knudsen

[#80094] Tregt

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Det har gått veldig tregt på DA i dag. Både debatt, FT og kirkebøker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Nå går det så tregt at det virker som om hele DA kan stoppe når som helst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Hos meg fungerer søkene i folketellingene og filene med skannede kirkebøker like raskt som vanlig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Takk for at du svarte. Og så får jeg lyst til å si Heldiggris.Her går det fortsatt utrolig dårlig. Det er akkurat som om noe henger seg opp. Først venter jeg på da2.uib.. for å komme inn på Debatt, og så kommer det opp en 'halvferdig side', for deretter å forsvinne igjen, og så begynner overføring som tar utrolig lang tid. Denne siste delen gjelder både digitalarkivet og da2. Selve søketida ser normal og kort ut.Det har tatt meg minutter å få svart og lagt inn dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Takk for at du svarte. Og så får jeg lyst til å si Heldiggris.Her går det fortsatt utrolig dårlig. Det er akkurat som om noe henger seg opp. Først venter jeg på da2.uib.. for å komme inn på Debatt, og så kommer det opp en 'halvferdig side', for deretter å forsvinne igjen, og så begynner overføring som tar utrolig lang tid. Denne siste delen gjelder både digitalarkivet og da2. Selve søketida ser normal og kort ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Jeg har på nytt sjekket skannede tinglysingsdokumenter, kirkebøker, skiftematerialet, debattene og søkene i Digitalarkivet. Ikke noe av dette henger. Det må bety at det ikke er i serverne det ligger noen forsinkelse!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.