Gå til innhold
Arkivverket

[#80094] Tregt


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Takk for at du svarte. Og så får jeg lyst til å si Heldiggris.Her går det fortsatt utrolig dårlig. Det er akkurat som om noe henger seg opp. Først venter jeg på da2.uib.. for å komme inn på Debatt, og så kommer det opp en 'halvferdig side', for deretter å forsvinne igjen, og så begynner overføring som tar utrolig lang tid. Denne siste delen gjelder både digitalarkivet og da2. Selve søketida ser normal og kort ut.Det har tatt meg minutter å få svart og lagt inn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Takk for at du svarte. Og så får jeg lyst til å si Heldiggris.Her går det fortsatt utrolig dårlig. Det er akkurat som om noe henger seg opp. Først venter jeg på da2.uib.. for å komme inn på Debatt, og så kommer det opp en 'halvferdig side', for deretter å forsvinne igjen, og så begynner overføring som tar utrolig lang tid. Denne siste delen gjelder både digitalarkivet og da2. Selve søketida ser normal og kort ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg har på nytt sjekket skannede tinglysingsdokumenter, kirkebøker, skiftematerialet, debattene og søkene i Digitalarkivet. Ikke noe av dette henger. Det må bety at det ikke er i serverne det ligger noen forsinkelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.