Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane

[#80269] Gustav Bäckström (1913-2003) - budde på Lesja, men kvar? - kven var stemor hans?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Er det nokon med lokal kunnskap på Lesja som kan hjelpa meg med følgjande, eventuelt gjennom oppslag i bygdeboki:Lars Gustav Bernhard, kjend som Gustav Bäckström (Jr), var fødd i Åmli i Aust-Agder 3.2.1913 og døydde på Lesja 2.12.2003. Han gifte seg på Lesja 9.3.1938 med Helene Pedersdotter Holmseth, fødd i Trysil 3.11.1910. Ho døydde på Lesja 29.7.1977. Ei dotter døydde som barn. Gustav var anleggsarbeidar, og parfolket budde ein eller annan stad på Lesja, men:* KVAR PÅ LESJA budde dei?Gustav var son av Frans Gustav Konrad, kjend som Gustav Bäckström (Sr), fødd i Säbrå, Härnösand i Sverige 5.11.1879. Han døydde i Grong 17.6.1954. Gustav var først gift i Odda 13.1.1912 med Brita Larsdotter Alme, fødd i Hafslo i Sogn 13.1.1874. Dei busette seg på Amundstad i Lesja der Brita døydde 7.5.1915. So er det at Gustav gifte seg att, men alt eg veit om dette, er at andre kona heitte Lovisa, at ho var fødd i Gulen i 12.3.1876 og at ho døydde å Lesja 17.9.1946. Eg finn ikkje noki Lovisa fødd korkje i Gulen eller Brekke på nemnde dato! Finst det opplysningar i bygdeboki for Lesja om:* Dato og stad for vigsli til Gustav Bäckström (Sr) og Lovisa?* Fullt namn på Lovisa?* Date og stad for fødsli hennar?* Kvar på Lesja budde Gustav og Lovisa?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hilde Rossing

Vet ikke om det er noe hold i denne Lovise Knudsdatter Vabø(u) fra Fedje, som såvidt jeg forstår er nabokommune til Gulen. Hen er født 13 mars 1876, altså en dag feil på oppg. dato. Jeg finner henne utvandret til Amerika 1902, hun må i såfall kommet hjem og giftet seg etter 1915. Fam. er gårdbrukere og selveiere, så det var kanskje penger til å reise litt...... Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Lindås, Ministerialbok nr. A 18 (1869-1885), Fødte og døpte 1876, side 141. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=3686&idx_id=3686&uid=ny&idx_side=-145>Lenke Permanent bildelenke:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hilde Rossing

Skulle stått Lindås istedenfor Fedje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kai M Kveum

De skal ha bodd i Avdemsgrenda eller Lyftingsmo, muligens på butikken eller Avdemsbue. Har snakket med folk på Lesja i dag og spurte samtidig om de kjente til det omspurte folket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Hilde og Kai for spennande innlegg!Eg må seia eg er sterkt i tvil med omsyn til Lovisa og opphavet hennar. Der lyt me nok undersøka nærare. Kanskje det står noko ved dødsfallet hennar i Lesja?Men det var kjekt å få ei avklaring av bustaden deira på Lesja. So er i alle fall det problemet so nokolunde løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kai M Kveum

Under Ommundstad 89/7, 14-4b, s.499 i Bygdebok for Lesja 2: Konrad Bâcstrøm frå Hernøsand, Sverige, gm Brita Larsdtr Moane f i Hafslo i Sogn, 1864-1915 Dei budde her da Brita døydde, og da Lars Gustav vart konf. i 1926. Konrad var smed og anleggsarbeider. Barn: 1. Lars Gustav f.1913 i Åmli , Aust-Agder, sjå Lyngtun her (43-1) 2. Sigurd, 1914 bur i SogndalLyngtun 85/5: Lars Gustav g 1943 m Helene P. Holmseth frå Fredly, Lesjaverk, 1910-1977 Barn: 1. Ingvild 1945-1945

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kai M Kveum

Bind 1, Fredly 39-2, s.567, 18-1: Petter Olsen Holmseth, 1879.1962, g 1910 m Inga Helene Olausd. Smedstad, 1891-1961, båe fra Trysil. Dei bygde heimen. Han arbeidde ved jernbana. De har 8 barn hvorav Helene, 1910 er eldst og kom til Lyngtun (43-1)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Helge Hålåsæter

Kai, hvilken matrikkel bruker du ? 39-2 Fredly, både nr og navn er borte, 18-1 er Brandlie, og 43-1 nevnt Lyngtun som gårdsnr-bruksnr er nå Morken Mellom. To av numrene er bruk nr. 1, som er hovedbøler. Kilde Norske Gardsbruk, oppdatert 1997. (Bruksnr. 1 bør være garder)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kai M Kveum

Dette er en henvisning til hvor opplysningene er hentet fra. Bind 1 er Bygdebok for Lesja bind 1. Fredly 39-2 er Fredly g.nr.32, b.nr. 2. (Det finnes ihvertfall en Fredly til med et annet g og bnr). Denne Fredly finnes på s.567 of folkene som er nevnt finnes under pkt.18-1.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Helge Hålåsæter

Det finst ingen gard Fredly nå.(9) : Hvilket gardsnr., 32 eller 39 ? Hvilken matrikkel (årstall) henviser du til ? Det kan som jeg nevner i (8) ikke stemme med nåtiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kai M Kveum

Fredly står ikke i Norske gardsbruk. Fredly er en hustomt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfinn Kjelland

Fredly har gnr 39 brnr 2 i Lesja. Kvar bustad og kvar familie i bygdeboka for Lesja har eigne nummer, og desse må ikkje blandast saman med matrikkelnumra. Systemet er forklart i bd 1 s. 20. Det avsnittet ligg òg her: Lenke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive

×

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.