Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Terje Hagen

[#80401] Tyding av navn på barnefader

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Kan det vera at namnet i midten er Wedsker?Sjå i midten her: LenkeNo er jo det over 100 år før, men likevel...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Det vart feil, eg endra sida etter eg hadde kopiert, då endra kopien seg og, men her er iallfall det eg meinte:Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Sivert Perry Nerland

'der opgav som Barnefader Ungkarl af Lærdals Prestegj. Ole Wedsker Monsen Lærdalsøren (1844)'. Han er således født ca. 1844. Vennlig hilsen Sivert Perry Nerland.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Terje Hagen

Takk for innspela!Wedcher er ikkje så vanleg brukt her inne i sogn vil eg tru.Då denne Ole Monsson brukar mellomnavnet Wedcher, Wedsker då må dette være Ole Monsson Hausehalsen, Lærdal fødd 1845 som enda i Amerika.Son av Mons Hansson Hausehalsen, Lærdal (1802-1880) fødd på Ramsøy i Gudvangen og Mari Olsdatter Vindedal.Soneson av Hans d.e. Monsson Hausehalsen, Lærdal (1765-1839) fødd på Ramsøy i Gudvangen og Synneva Sjursdatter Bollingberg, Luster.Soneson son av Mons Andersson Ramsøy, Gudvangen (1730-1801) og Berthe Marie Ørbech Fuhr fødd i Årdal.Denne Mons Anderson hadde ein son, Ole Wedcher Monsson (1760-1829) som enda på Oppheim, Vossestrand.Berthe Marie Ørbech Fuhr far skreiv seg for Ole Wedcher Fuhr, Luster (1700-1760)Mvh. Terje Hagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.