Gå til innhold
Arkivverket

[#80620] Utskrift av folketellingar


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Eg lurer på om nokon kan fortelje meg korleis eg kan påverke skriftstorleiken når eg tek utskrift frå folketelling. Av og til blir det små bokstavar og av og til store, og eg har trudd at det varierte med innholdet på sida, men i går tok eg ut ei utskrift med godt leselege bokstavar (10-12?), men på grunn av ein flekk på papiret tek eg ny utskrift av akkurat same sida, og får ut noko småtteri på max 8, ikkje særleg lesarvenleg. Kva kan eg gjere med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Werner Vesterås

Å skrive ut nettsider gir ofte et begredelig resultat, men utskrift av samme sida to ganger burde vitterlig gi samme resultat.Du bør benytte deg av forhåndsvisning av utskriften, slik at du får sett hvordan det vil ta seg ut på papir.Werner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg har no oppdaga at av ein eller annan grunn blir den fyrste sida eg skriv ut i ei økt med små bokstavar - og dei andre blir med store! Spør meg ikkje kvifor, men når eg berre skriv den fyrste sida ut to gonger er problemet løyst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.